מצאו אפיקומן: הצעירים שצצו בפתאומיות העונה

דונארומה
דונארומה | צילום: Gettyimages

ראשפורד השם החם, דמבלה משגע את אירופה ודונארומה נקודת אור. כוכבי העתיד

(גודל טקסט)

אחד המנהגים המוכרים של חג הפסח הוא מציאת האפיקומן. לא בכדי הילדים הם אלו שאוהבים לחפש את המטמון בגרסת הפסח ולזכות במתנות כמיטב המסורת.

 

בהקבלה למגרש הספורטיבי, לא פעם קבוצות מתחילות עונה ותוך כדי תנועה מחפשות אפיקומן משלהן. אלו לא אותם שחקנים שסומנו מראש אלא כאלו שנזרקו למים ועלו לכותרות בין רגע. אז הנה לכם כמה שהספיקו להטביע חותם ברחבי אירופה במהלך העונה הנוכחית שאגב תסתיים ממש בקרוב.

 

 

מרכוס ראשפורד, מנצ'סטר יונייטד
החלוץ האלמוני שהגיח בגיל 18 להרכב השדים האדומים במשחק של להיות או לחדול מול מידטיילנד הדנית, הפך לדבר הכי לוהט באולד טראפורד. כבר באותו משחק הוא הוכיח מה טמון בו אבל מאז הפציץ נגד ארסנל, ניצח דרבי אצל סיטי בבית ונחשב להברקה הגדולה של ימי ואן חאל הלא מחמיאים. אפיקומן גרסת מנצ'סטר.

 


ראשפורד, ילד פלא (Gettyimages)

 

אוסמאן דמבלה, ראן
אם אתם עוקבים אחרי כדורגל אירופי כנראה שכבר נתקלתם בשם הזה. דמבלה בן ה-18 הגיח משום מקום והפך לכוכב הכי לוהט שלא מגיע מפאריס סן ז/רמן בליגה הצרפתית, או לפחות כוכב עתידי. אין מועדון גדול שלא סימן אותו. ככה זה כשבהפכת לשחקן הצעיר בתולדות הליגה הצרפתית שכבש מעל 10 שערים בעונה. לעת עתה המספר עומד על 12. באיירן מינכן, מנצ'סטר יונייטד, ברצלונה ומנצ'סטר סיטי כבר סימנו.

 


דמבלה, מי לא מחזרת אחריו? (AFP)

 

ג'יאנלואיגי דונארומה, מילאן
מילאן חווה עונה די מאכזבת כמו רוב השנים האחרונות, אך אחת ההברקות של סיניסה מיכאלוביץ' המפוטר עשויה להיות בינגו לרוסונרי ולנבחרת איטליה לאורך עשור לפחות. השוער בן ה-17 הוזנק כבר בגיל 16 להרכב הפותח של הקבוצה מבירת האופנה ובלי רגשי נחיתות הוכיח כי אולי צומח יורש לבופון האגדי. דונארומה הפך שוער ראשון במילאן כשהשאיר מאחוריו את דייגו לופס המתוסכל והשמיים הם הגבול.

 


יורש לבופון דווקא במילאנו? (Gettyimages)

 

אלכס אייוובי, ארסנל
ארסן ונגר ידע לא פעם למצוא אפיקומן. טוב אם לא תארים לפחות כישרונות צעירים. אחד כזה שעשוי להיות חלק משמעותי מארסנל גם בעידן שאחרי המאמן הצרפתי הוא החלוץ הניגרי בן ה-19 שמצא עצמו בשלהי העונה מקבל קרדיט ומוכיח לא מעט כישרון. כוח, טכניקה ועוצמה זה רק חלק מהחבילה. ביחד חזקה ובזרוע נטויה.

 


אייוובי, ונגר שוב מצא עוצר (Gettyimages)

 

יוליאן ויגל, דורטמונד
המכונה של תומאס טוכל הזניקה לכותרות ילד די אלמוני בן 20 שנחשב לאחד מקשרי העתיד של הבונדסליגה ונבחרת גרמניה. הוא צמח במינכן 1860 אך טוכל הביא את הכישרון הצעיר ונתן לו להיות הברומטר בקישור. ויגל לא מפסיק לחלץ ולהנהיג אבל בעיקר מדייק במסירות. יש לו אחוז הדיוק הגבוה בליגה. כן והוא גם נמצא בכל מקום על המגרש. מנהיג כבר אמרנו?

 


ויגל, הברקה של טוכל (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי