נגד התחזיות: "ואן חאל יישאר מאמן יונייטד"

מאיפה זה הגיע? ואן חאל
מאיפה זה הגיע? ואן חאל | צילום: Gettyimages

בהולנד נטען שהמנג'ר יקבל גיבוי ו-100 מיליון יורו לרכש. ומה יקרה עם ז'וזה מוריניו?

(גודל טקסט)

זה לא היה באוויר. העיתון ההולנדי "טלחראף" מדווח כי הנהלת מנצ'סטר יונייטד החליטה להעניק ללואי ואן חאל גיבוי נוסף והוא יאמן את השדים האדומים גם בעונה הבאה. הידיעה הזו מגיעה אחרי חודשים ארוכים של ספקולציות בנוגע למחליפים אפשריים לוואן חאל, כאשר שמו של ז'וזה מוריניו הוזכר כמעט בכל דיווח.

 

לפי הידיעה בעיתון הספורט הגדול בהולנד, יונייטד תשחרר לוואן חאל 100 מיליון יורו למען רכש בקיץ הקרוב, כאשר משכורות שחקני הקבוצה יגיעו לסכום מטורף של 275 מיליון יורו. אם אכן הידיעה תאושר על ידי המועדון בתקופה הקרובה, הרי שמעניין מאוד יהיה לראות איפה בכל זאת ינחת מוריניו.


מה יעלה בגורלו? מוריניו (gettyimages)

מי שכנראה לא יתאכזב במקרה שוואן חאל יישאר זהו אנתוני מרסיאל. החלוץ הצעיר התראיין ל"פראנס פוטבול" ואמר: "כל עוד ואן חאל המאמן אני לא חושב על כל הידיעות הקשורות למוריניו. לכל מאמן יש דברים טובים ודברים רעים. ואן חאל נתן לי המון בטחון ואני אנסה להחזיר לו בכל יום שהוא כאן".

על פי הדיווחים באנגליה, רומלו לוקאקו הוא השחקן המבוקש ביותר ביונייטד והוא עשוי לעלות 70 מיליון יורו. אביו של חלוץ אברטון ונבחרת בלגיה גילה שיונייטד, באיירן מינכן ויובנטוס רוצות את בנו, אבל סוכנו של השחקן, מינו ראיולה, ינסה לשדך אותו ליובה. 

בתוך כך, עתידו של ממפיס דפאי ביונייטד לא ברור והוא יצטרך לשכנע את ואן חאל להשאיר אותו. ההולנדי הגיע מפ.ס.וו איינדהובן בתור "הדבר הגדול הבא", אבל לא הצליח להותיר חותם חיובי העונה ובכל מקרה משכורתו צפויה לרדת בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי