ניצחון 4 רצוף לליברפול. היריבה הבאה: יונייטד

| צילום: Gettyimages

פירמינו ומילנר (פנדל) סידרו 1:2 על סוונזי. האדומים כבר מחכים למוריניו ואיברהימוביץ'

(גודל טקסט)

החבורה של יורגן קלופ ממשיכה להלהיב. ליברפול נקלעה לפיגור מוקדם היום בוויילס מול סוונזי, אולם רוברטו פירמינו וג'יימס מילנר בפנדל הצליחו להפוך, קבעו 1:2 והובילו לניצחון רביעי ברציפות שהעלה את המייטירדס עד למקום השני בטבלה, גם אם זמנית.

ניצחון אחד רשמה ליברפול בליברטי סטדיום של סוונזי בחמשת ביקוריה האחרונים באצטדיון, זה קרה בשנה שעברה, וגם היום הם השיגו את שלוש הנקודות מול הברבורים – שנותרו עם ארבע נקודות בתום שבעה מחזורים, רשמו שישה מחזורים ברצף ללא ניצחון וככל הנראה מפגרת הנבחרות כבר ישובו עם מנג'ר חדש על הקווים, לפי דיווחים יהיה זה ראיין גיגס שיגיע במקום פרנצ'סקו גווידולין האיטלקי שישלם את המחיר.

סוונזי דווקא החלה את העונה עם ניצחון חוץ על ברנלי וסחטה מצ'לסי של קונטה 2:2, אולם עקב ההפסד נותרה במקום ה-17 וצפויה לסיים את המחזור השביעי מתחת לקו האדום. ליברפול לעומת זאת כבר עם הראש במשחק הבא – בעוד תשעה ימים באנפילד מול היריבה המושבעת מנצ'סטר יונייטד.

השדים האדומים מגיעים במחזור הבא. קלופ חוגג (Gettyimages)

לירוי פר העלה את סוונזי ליתרון מוצדק כבר אחרי שמונה דקות כשדחק מקו השער, אבל רוברטו פירמינו בנגיחה בדקה ה-54 וג'יימס מילנר בפנדל כעבור חצי שעה השלימו את המהפך. למילנר, שמשחק כמגן שמאלי, זהו כבר שער רביעי העונה לצד שני בישולים. 

הרכבים

סוונזי: לוקאש פביאנסקי, אלפי נוטון, ג'ורדי אמט, אנחל ראנגל, מייק ואן דר הורן, ג'ק קורק, לירוי פר (ג'יי פולטון 72), לאון בריטון (קי סונג-יונג 63), וויין ראטלדג' (מודו בארו 61), גילפי סיגורדסון, בורחה בסטון.

ליברפול: לוריס קאריוס; נתניאל קליין, דיאן לוברן, ג'ואל מאטיפ, ג'יימס מילנר, ג'ורדן הנדרסון, ג'ורג'יניו ויינאלדום (אמרה צ'אן 85), אדם ללאנה (דניאל סטארידג' 23), סדיו מאנה, פיליפה קוטיניו, רוברטו פירמינו (דיבוק אוריגי 85).

מילנר שוב היה שם כדי להכריע מ-11 מטר (Gettyimages)

מהלך משחק

דקה 8

0:1 לסוונזי! קרן של סיגורדסון מצאה את ראשו של בורחה, ראנגל נגע בכדור קלות ומקו השער דחק לירוי פר את שער היתרון. שער רביעי שלו מתוך שישה שהבקיעו הברבורים.


פר דוחק מקרוב את אחד משעריו הקלים בקריירה (Gettyimages)


שער רביעי בשבעה מחזורים להולנדי (Gettyimages)

דקה 54

פירמינו משווה: קוטיניו ניסה לכבוש מכדור חופשי, הכדור פגע בחומה והגיע אל הנדרסון שהרים מהאוויר וסידר לברזילאי שנותר לבדו במרכז הרחבה נגיחה קלה פנימה. 1:1.


נותר חופשי ברחבה וקבע שוויון (Gettyimages)

דקה 84

מהפך! 1:2 לליברפול: פירמינו ניצל טעות בהגנה והוכשל, ג'יימס מילנר דייק בפעם הרביעית העונה מ-11 מטר והפך את התוצאה.


ניצל טעות, סחט פנדל והוביל לניצחון ליגה רביעי ברציפות (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי