ניצחון לבלגים: 1:1 בין אברטון לקריסטל פאלאס

ביצוע נפלא לא הספיק. לוקאקו וקומאן
ביצוע נפלא לא הספיק. לוקאקו וקומאן | צילום: Gettyimages

לוקאקו כבש למארחת בכדור חופשי, חברו לנבחרת איזן. לייפציג עשתה היסטוריה

קבוצות: קריסטל פאלאס
(גודל טקסט)

המחזור השביעי בפרמייר-ליג יצא הערב לדרך עם קרב בלגי בין רומלו לוקאקו לכריסטיאן בנטקה, ואכן כל חלוץ סיפק את הסחורה ואברטון וקריסטל פאלאס נפרדו ב-1:1 בגודיסון פארק.

לוקאקו היה הראשון למצוא את הרשת כאשר בדקה ה-35 סובב כדור חופשי מעל החומה של פאלאס היישר לרשת – שערו השביעי בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, החמישי העונה בליגה והראשון שלו מכדור חופשי בכל הופעותיו בליגה האנגלית.

מספרים מדהימים יש לחלוץ של אברטון, אבל גם לחברו לנבחרת, כריסטיאן בנטקה שעזב את ליברפול לאחר שהוכתר ככישלון ועבר לפאלאס, היה מה להגיד והוא זה שקבע חלוקת נקודות בנגיחה נפלאה בדקה ה-50. שער שלישי שלו בארבעה משחקי ליגה, כולם בנגיחה.

לוקאקו סובב, החומה כלל לא קפצה (Gettyimages)

בנטקה עשה זאת שוב בנגיחה (Gettyimages)

בעקבות חלוקת הנקודות עלו קומאן ואברטון למקום הרביעי הודות ל-14 נקודות, אבל עם משחק עודף על פני חברות הצמרת. פאלאס של אלן פארדיו נותרה במקום השביעי כשלזכותה 11 נקודות.

לייפציג עשתה היסטוריה בגרמניה, ולה הקפיץ את הסן סבסטיאן

על הפרויקט של לייפציג שמענו רבות, גם בזכות הגעתו של עומר דמארי למועדון עוד כשהיה בליגת המשנה, אבל אחרי שהשיגה את מטרתה ועלתה לבונדסליגה, מוכיח המועדון שהשקיע סכומי עתק כי הוא נמצא במקומו הטבעי.

לייפציג ניצחה הערב 1:2 את אאוגסבורג והפכה לראשונה בגרמניה שעוברת את ששת מחזורי הפתיחה בליגה הבכירה ללא הפסד – במאזנה אחרי היום שלושה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו.

That's now games unbeaten to begin the season, an achievement matched by no other newly-promoted side in #Bundesliga history  #RBLFCApic.twitter.com/mmI3JWFb9v

— Bundesliga English (@Bundesliga_EN) September 30, 2016


אמיל פורסברג השבדי כבש כבר בדקה ה-11 לזכות המקומיים, דונג-וון ג'י הדרום קוריאני איזן כעבור שלוש דקות ואת תוצאת המשחק חתם יוסוף פאולסן הדני בדקה ה-52. לייפציג טיפסה זמנית עד למקום השני – לזכותה משחק עודף כמובן עד לסיום המחזור השישי שרק יצא לדרך – ואילו אאוגסבורג עם שבע נקודות במקום ה-11, צפויה לרדת מספר מקומות ולהתקרב לקו האדום.

גם בספרד יצא המחזור השביעי לדרך ובמשחק היחיד שנערך ניצחה ריאל סוסיאדד 0:1 את בטיס. קרלוס ולה כבש את השער היחיד בדקה ה-63 אחרי כדור עומק אלכסוני של מיקל אויארסבאל.

 

בצרפת, ראן גברה 0:1 על גנגאן במשחק היחיד עד כה במחזור השמיני. דיאקבי כבש שתי דקות בתוך תוספת הזמן והעניק לאורחים שלוש נקודות יקרות. גרוזיצקי המארח החמיץ פנדל בדקה ה-65.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי