סוכנו של מוריניו ייפגש בדחיפות עם מנכ"ל יונייטד

ואן חאל ומוריניו. מי יהיה המאמן בעונה הבאה?
ואן חאל ומוריניו. מי יהיה המאמן בעונה הבאה? | צילום: Gettyimages

קרב המאמנים עלה מדרגה: ואן חאל דחה הצעה מההתאחדות ההולנדית

(גודל טקסט)

האם הפרסומים לפיהם לואי ואן חאל דחה את הצעת ההתאחדות ההולנדית לשמש כמנהל מקצועי של הנבחרת ולסייע למאמן האורנג' בני בלינד, מרמזת על כך שהוא נשאר במנצ'סטר יונייטד? כנראה שכן וכך גם אפשר להסביר את הפגישה הדחופה בין ז'ורז'ה מנדש, סוכנו של ז'וזה מוריניו, למנכ"ל המועדון, אד וודוורד.

 

מנדש, שעובד בשנתיים האחרונות מול וודוורד בנוגע לרכש ואף אחראי להישארותו השוער דויד דה חאה ביונייטד, מעוניין לבדוק את הדופק בקשר למיוחד. ההנחה היא שיש רק הסכם בעל פה בין הצדדים על כך שמוריניו יהיה המנג'ר הבא וכי בכוונת מנדש להפוך אותו להסכם חתום.

 

 

ואן חאל סירב להצעה יוקרתית ממולדתו עם משכורת נאה, למרות שעדיין לא ברור סופית אם יישאר עונה נוספת באולד טראפורד. אחרי שבמשך כמה חודשים נראה היה שז'וז'ה מוריניו סגור בשדים האדומים לעונה הבאה, הנדנדה נעה לכיוון שואן חאל ימשיך.

 

מנדש. זה לא סגור עד שזה לא חתום (Gettyiamges)

 

בינתיים, הפורטוגלי יושב בבית ומתעצבן.  העיתון "מנצ'סטר איבנינג ניוז" פרסם שמוריניו זועם על כך שואן חאל גילה שהוא היה שותף לתכנון מסע המשחקים של יונייטד לסין, לפני פתיחת עונת 2016/17. מה שברור הוא שמוריניו לא יישאר בלי עבודה בעונה הבאה וכנראה שיסגור בריאל מדריד, אם החזרה לאנגליה לאולד טראפורד לא תתממש.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי