סיטי החמיצה שני פנדלים ב-1:1 מול אברטון

חזר חלוד. דה בריינה
חזר חלוד. דה בריינה |

דה בריינה ואגוארו פספסו מול הטופיז. 2:3 לארסנל, תיקו לטוטנהאם

(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות הסתיימה, אך כנראה שמוקדם מדי עבור חלק מהקבוצות שעדיין לא נראות חדות. במסגרת המחזור השמיני בפרמייר-ליג, מנצ'סטר סיטי נעצרה בביתה ואיבדה נקודות מול אברטון, טוטנהאם חילצה 1:1 בברומיץ' וארסנל, בקושי, ניצחה את סוונזי.

 

מנצ'סטר סיטי – אברטון 1:1

ארבעה ימים לפני שהוא חוזר לברצלונה, פפ גווארדיולה קיווה לשוב למסלול הניצחונות מול רונאלד קומאן ששיתף איתו פעולה כשחקן… בברצלונה, כמובן.

 

השניים חניכים של יוהאן קרויף, קומאן אפילו בן ארצו של האגדה ההולנדית, אך היה זה נציג אחר ממדינת האורנג' שגנב את ההצגה – מרטין סטקלנבורג, שוער אברטון, שהצטיין בין הקורות והדף שני פנדלים של קווין דה בריינה וסרחיו אגוארו.

חברים טובים. קומאן וגווארדיולה (AFP)

גנב את ההצגה. סטקלנבורג (AFP)

גווארדיולה הפתיע כשהשאיר את סרחיו אגוארו על הספסל ועלה עם קו אחורי מדולל שכלל רק שלושה שחקנים – גאל קלישי, ניקולס אוטמנדי וג'ון סטונס, במפגש ראשון מול האקסית. בהתאם, סיטי שלטה לחלוטין במשחק והייתה דומיננטית לכל אורכו.

פפ גם נהנה מחזרתו של דה בריינה מפציעה ומיד הכליל אותו בהרכב. אך למרות ההרכב ההתקפי והשליטה, ההזדמנויות לא הירבו להגיע מול אחת ההגנות הטובות באנגליה.

בדקה ה-43 התקפה קצת מקרית הסתיימה בהכשלה אומללה של דויד סילבה על ידי פיל ג'אגיאלקה ברחבה. דה בריינה לקח אחריות, אך סטקלנבורג היה במקום. בדקה ה-64 רומלו לוקאקו הימם את יושבי האיתיחאד כשחלף בקלות על פני קלישי, ומזווית לא קלה הכניע את בראבו.

יופי של ביצוע. לוקאקו (AFP)

גווארדיולה הזעיק את אגוארו, וזה כמעט והעניק לו את השוויון. ג'אגיאלקה שוב גרם לפנדל כשהכשיל את הארגנטינאי ברחבה, אך סטקלנבורג שוב הציל עם עוד הדיפה נהדרת. כעבור שתי דקות, נוליטו המחליף חגג יום הולדת 30 בסטייל עם נגיחה יפה שהעניקה שוויון. אבל סטקלנבורג עוד הספיק להתעופף שוב ולהדוף ניסיון מצוין של דה בריינה, ולהעניק לאברטון נקודה יקרה בחוץ.

ארבעה ימים לפני קאמפ-נואו, גווארדיולה עם רצף שלילי אך יכולת חיובית שפשוט נתקלה בשוער ביום שיא. אולי במקרה, ואולי לא, פפ דאג שברצלונה תהיה ללא קלאודיו בראבו לקראת המפגש השבוע.

עוד החמצה מהנקודה. אגוארו (AFP)

יום הולדת שמח. נוליטו (AFP)

מוכן לקאמפ-נואו? פפ (AFP)

ארסנל – סוונזי 2:3 (צפו בתקציר)

תיאו וולקוט חזר חד מהפגרה וכבר בדקה ה-33 חגג צמד אישי, שהעלה את התותחנים ליתרון כפול. שחקניו של בוב בראדלי, במשחקו הראשון על הקווים של הברבורים, עשו קולות של חזרה כאשר גילפי סיגורדסון צימק בדקה ה-38 עם בעיטה נהדרת לחיבורים.

 

המחצית השניה הייתה מלאה בדפיקות לב עבור ארסן ונגר. אמנם מסוט אוזיל העלה את התותחנים ליתרון 1:3 (57'), אך בורחה באסטון צימק (66') וגראניט שאקה הורחק (70') והברבורים החלו ללחוץ. אבל למרות היתרון המספרי, התוצאה לא השתנתה וארסנל רשמה ניצחון חמישי ברצף. בעקבות התיקו של סיטי, הן שתיהן בשוויון נקודות בצמרת הטבלה.

חד מול השער. וולקוט (AFP)

ווסט ברומיץ' – טוטנהאם 1:1

אחרי הניצחון המרשים מול מנצ'סטר סיטי לפני הפגרה, התרנגולים חיפשו להמשיך במומנטום אך נעצרו על ידי חבר לשעבר בלול. נאסר שאדלי, שעבר בקיץ בין שני המועדונים, העלה את המקומיים ליתרון שמונה דקות לסיום, אך דלה עלי השווה דקה לפני תוספת הזמן.

כבש ולא חגג. שאדלי (GettyImages)

תוצאות נוספות: בורנמות' – האל 1:6, סטוק – סנדרלנד 0:2, קריסטל פאלאס – ווסטהאם 1:0.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי