סיטי חוששת שיאיא טורה ייעדר מול ריאל מדריד

טורה מול הפוטרס. ייבדק במהלך היום
טורה מול הפוטרס. ייבדק במהלך היום | צילום: Gettyimages

הקשר נפגע בברכו בדקות הסיום מול סטוק (0:4). פלגריני: "קומפני כשיר"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי מוכנה לריאל מדריד והיא הוכיחה זאת ב-0:4 אתמול על סטוק, אך השאלה הגדולה היא האם יאיא טורה יהיה כשיר למשחק ביום שלישי בחצי גמר ליגת האלופות.

 

הקשר מחוף השנהב נראה בסיום המשחק יורד מכר הדשא כשהוא מחזיק את ברכו, לאחר שלקראת הסיום נפגע מתיקול והמנג'ר מנואל ופלגריני עדכן כי טורה סובל מכאבים בשריר.

 

 

המנג'ר הצ'ילאני חשש מפציעות של שחקנים לקראת המפגש מול הבלאנקוס ולכן הושיב את קווין דה ברוינה על הספסל ואת הקפטן וינסנט קומפני ביציע. "הוא בסדר גמור", אמר פלגריני על הבלם הבלגי, "חשבתי שזה סיכון עבורו לשחק אחרי 72 שעות שוב. יש לנו שמונה משחקים ב-30 ימים וזה מחייב לעשות רוטציה". 

 

טורה. השלים 90 דקות ועשוי להיעדר מהאלופות (AFP)

 

פלגריני נשמע בראיונות האחרונים מתוסכל יותר ויותר על כך שהוא לוקח את סיטי לגבהים חדשים מבחינתה בליגת האלופות, ועדיין צריך לעזוב בסיום העונה. הוא אמר בסוף השבוע: "ההודעה המוקדמת על מינוי פפ גווארדיולה הרסה לנו את העונה. גם אם היתיי זוכה פעמיים בליגת האלופות, סיטי עדיין הייתה מעיפה אותי". 

 

על המשחק אמר המנג'ר: "קבוצה גדולה חייבת להציג יכולת טובה בכל המפעלים. היה חשוב להבקיע את השער הראשון ואחריו כבר היה יותר קל. היה לנו חשוב לשמור על רשת נקייה, עכשיו בליגה אנחנו רוצים לעלות לאלופות מהמקום השלישי לפחות כדי לא להיקלע למוקדמות בשנה הבאה".

 

פלגריני כמובן גם התייחס לניגרי הצעיר קלצ'י איהנאצ'ו שכבש צמד והרשים בהזדמנות נוספת שקיבל בהרכב: "הוא צעיר מוכשר עם עתיד גדול. הוא מבקיע הרבה שערים ואני בטוח שהוא יתפוס מקום חשוב בקבוצה בשנים הקרובות. הוא הבקיע צמד וגרם לפנדל כך שאני מאוד מרוצה ממנו".

 

החלוץ בן ה-19 כבש העונה חמישה שערים בליגה, ארבעה בגביע האנגלי ואחד בגביע הליגה. הוא מסתמן כלהיט ענק והוא רק בן 19, כאשר ממוצע הכיבושים שלו טוב מאשר של הלהיט הצעיר של היריבה העירונית, מרקוס רשפורד. איהנאצ'ו נבחר למצטיין המשחק ב-0:4 על הפוטרס.

 

Man of the match today. thanks to my team mates the manager the staffs and the fans. pic.twitter.com/zlGTRclcPH

— Kelechi Iheanacho (@67Kelechi) April 23, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי