סנדרלנד חגגה הישארות, קיגאן תקף את ניוקאסל

הפכנו את הכיוון של המועדון
הפכנו את הכיוון של המועדון |

אלרדייס: "הפכנו את הכיוון של המועדון". בניטס יישאר על הקווים גם בליגת המשנה?

(גודל טקסט)

קצת יותר משבוע אחרי שלסטר זכתה באליפות היסטורית וסנסציונית, גם התחתית באנגליה הוכרעה. סנדרלנד שרדה בפרמייר-ליג עם 0:3 גדול על אברטון, והורידה את היריבה המושבעת ניוקאסל. נוריץ' נשרה אף היא לליגת המשנה, למרות 2:4 ביתי על ווטפורד.

באופן טבעי, בסנדרלנד חגגו לא רק את ההישארות, אלא גם את הירידה של המגפייז לצ'מפיונשיפ. סם אלרדייס, המנג'ר שהוביל את החתולים השחורים להישרדות, פנה לאוהדים ואמר: "מעכשיו, אסור לנו יותר לחגוג רק הישארות בליגה. הפכנו את הכיוון של המועדון. הבטחנו את הצד הכלכלי ועכשיו צריך לדאוג איך להוציא את הכסף על רכש בצורה נכונה". 

מנגד, אוהדי ניוקאסל מיואשים וגם שחקני עבר מותחים ביקורת קשה על המועדון. קווין קיגאן, שחקן ומנג'ר המגפייז בעבר, תקף את הבעלים מייק אשלי ואמר: "הירידה של ניוקאסל נובעת מניהול לא נכון מלמעלה עד למטה. הוא קנה שחקנים לעתיד, אבל לפעמים אתה צריך לרכוש שחקנים להווה. אשלי לקח החלטות מוטעות או נתן לאנשים לא נכונים לנהל. הם יצטרכו לרדת ולהתעצב מחדש".

עדיין לא ברור אם רפא בניטס יירד עם ניוקאסל לצ'מפיונשיפ, אבל קיגאן מקווה שכך יהיה: "בניטס הגיע מאוחר מדי ואז אתה מחפש ניסים. אני ממליץ לו להישאר. יש איצטדיון מדהים, אוהדים נאמנים והוא יכול לעלות איתם ולהצליח מחדש". אם הספרדי ימשיך, הוא יזכה לשכר של 5 מיליון ליש"ט גם בליגת המשנה.

Thursday's Daily Mail back page:
Stadium of Delight#tomorrowspaperstoday#bbcpapers#safcpic.twitter.com/7NH5t1m9dY

— Nick Sutton (@suttonnick) May 11, 2016

מנכ"ל ניוקאסל, לי צ'רנלי, פרסם הודעת התנצלות לאוהדים: "אנחנו הרוסים בעקבות הירידה לליגת המשנה. אני רוצה להודות לאוהדים על התמיכה שהפגינו כלפי המועדון ובמיוחד לאמון שנתתם ברפא בניטס. לא יכולנו לדרוש מכם יותר ואני מצר על שלא נתנו לכם תמורה הולמת. תהליך הסקת המסקנות ותכנון העונה הבאה כבר החל". 

כאמור, גם נוריץ' נשרה לליגת המשנה באנגליה. האוהדים של הקנריות הביעו תמיכה במנג'ר הסקוטי אלכס ניל, שאישר כי יישאר על הקווים: "אנחנו חייבים להחליט על הדרך של המועדון בעונה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי