סקולס תוקף: פול פוגבה לא שווה 120 מיליון יורו

סקולס לא מתלהב מחזרתו
סקולס לא מתלהב מחזרתו |

הצרפתי קרוב ליונייטד, האקס מתנגד: "בכסף כזה קונים את מסי או רונאלדו"

(גודל טקסט)

אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, פול פוגבה צפוי להפוך בימים הקרובים לשחקן היקר בהיסטוריה והשלים את מעברו מיובנטוס בחזרה למנצ'סטר יונייטד תמורת 120 מיליון יורו.

 

ארבע שנים אחרי שעזב את השדים האדומים כצעיר מוכשר, הקשר הצרפתי בן ה-23 צפוי לחזור מהדלת הראשית ולהפוך לשחקן מוביל בהרכב ובשיטה של ז'וזה מוריניו. בעוד אין ספק שמדובר בקשר מצוין, ישנם כאלו הנרתעים מהמחיר העצום.

 

 

"אני לא חושב שהוא שווה את הסכום", הסביר פול סקולס לאתר ספורט וויטנס. "תמורת כמות כזו של כסף, אתה מצפה לקנות מישהו שיכול לכבוש 50 שערים בעונה כמו כריסטיאנו רונאלדו או ליונל מסי. השווי של פוגבה לא קרוב אפילו לסכום הזה".

 

הג'ינג'י בן ה-41 כיכב במשך כשני עשורים במרכז המגרש של יונייטד, וזוכר את פוגבה מהתקופה המשותפת שלהם ביחד במנצ'סטר. "הוא היה שחקן צעיר מוכשר מאוד, כבר אז ידעתי כמה שהוא טוב".

 

זוכר אותו באדום. פוגבה במדי יונייטד (GettyImages)

 

לדעתו של סקולס, הצרפתי הציב דרישות מוגזמות ב-2012 כאשר ניהל מו"מ על הארכת חוזה ביונייטד, ולכן עזב. "הוא שיחק רק גם פעמים במדי הקבוצה הבוגרת, אבל למיטב הבנתי הוא ביקש יותר מדי כסף עבור גילו ובהתחשב בחוסר הניסיון שלו".

 

"אז נכון, הוא התקדם והגיע להישגים מרשימים ביובנטוס", הוסיף סקולס, "אין ספק שהוא השתפר. אבל הוא היה חייב לעשות את זה כדי להצדיק סכום העברה כזה".

 

סקולס במשחק ותיקים. לא מתלהב מההעברה (GettyImages)

 

הזמן יגיד האם גם בעוד כמה שנים ההעברה הזו תיראה לסקולס, ולא רק לו, מוגזמת כפי שהיא מצטיירת כעת. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי