עוד קצת: לסטר ברחה, 0:1 על סאות'המפטון

צפו בסיכום הנרחב
צפו בסיכום הנרחב |

סנסציית השנה נהנתה משער של ווס מורגן, הפער בפסגה צמח ל-7 נקודות

(גודל טקסט)

זקני לסטר משפשפים את העיניים ומתקשים להאמין שהפנטזיה הפרועה ביותר שלהם מתקרבת והופכת לאמיתית: השועלים ניצחו 0:1 את סאות'המפטון והגדילו את הפער בפסגה לשבע נקודות מטוטנהאם, כשנותרו רק שישה משחקים לסיום העונה.

 

העצבים שיחקו תפקיד מרכזי באצטדיון קינג פאוור, אך בדחיפת הקהל, שנהנה מכיבוד חינם ביציעים לכבוד יום ההולדת של הבעלים של הקבוצה, לסטר ניצחה שוב 0:1. אגב, זו הפעם הרביעית ברציפות שהשועלים מנצחים בתוצאה הזו, אז מי אמר שאליפויות לוקחים עם רביעיות וחמישיות?

 

 

ככה נראות חגיגות של אנשים נרגשים במיוחד (gettyimages)

 

וכמו תמיד, גם למשחק הזה היה גיבור תורן. הבלם הג'מייקני ווס מורגן נגח את שער הניצחון בדקה ה-38, לאחר שניצל הרמה מושלמת של כריסטיאן פוקס. ג'יימי וארדי וריאד מחרז רשמו משחק בינוני למדי, אך השועלים, ששיתפו הכי מעט שחקנים העונה בפריימר-ליג, נלחמו בכוחות משותפים של כל השחקנים, ירקו הרבה דם והשיגו את הניצחון החשוב.

 

Leicester City are now SEVEN points clear! https://t.co/FfX0YGNRsS

— Football Stuff (@FootbalIStuff) April 3, 2016

 

עוד הוכחה לעובדה שאיש כבר לא יקח מקלאודיו ראניירי את הצלחת היא הקלישאה הידועה, "מזל של אלופים", שזכתה לחיזוק במשחק עצמו, כשהשועלים נהנו פעמיים מאי שריקת פנדל לטובת סאות'המפטון.

 

הפעם הראשונה התרחשה במחצית הראשונה, כאשר מאנה כבר עבר את שמייכל ובעט לשער אך דני סימפסון עצר את הכתף עם המרפק. השופט התעלם מהאירוע בשל העובדה שהכדור היה ירוי. הפעם השנייה הייתה הרבה פחות גבולית: צ'רלי אוסטין המחליף העביר רוחב בתוך הרחבה, הכדור פגע בידו של רוברט הות' ויצא לקרן. אין ספק שהפעם השופט והקוון פשוט לא שמו לב לאירוע, שכן נגיעת היד הייתה רחוקה מהגוף וחייבה שריקה לפנדל.

 

הות'. השופט התעלם נגיעת מיד ברורה שלו ברחבה (AFP)

 

לסטר תיתקל בשבוע הבא באתגר לא פשוט, כאשר תצא למשחק אצל סנדרלנד, שנאבקת על חייה בפריימר-ליג. בהמשך היא תארח את ווסטהאם, סוונזי ואברטון, ותיאלץ לצאת בין לבין למשחקי חוץ לא קלים אצל מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי. מן העבר השני, סאות'המפטון איבדה גובה בניסיון להגיע לאירופה, כאשר נותרה במקום השביעי עם 47 נקודות, ארבע פחות מווסטהאם ושבע פחות ממנצ'סטר סיטי, שנמצאת במקום הרביעי עם משחק פחות.

 

(gettyimages)

 

הרכבים

 

לסטר: קאספר שמייכל; דני סימפסון, ווס מורגן, רוברט הות', כריסטיאן פוקס; נגולו קאנטה, מרכוס אולברייטון (ניית'אן דייר/90), דני דרינקווטר, ריאד מחרז (דמארי גראי/79); שינג'י אוקזאקי (ליאו אוז'ואה/64), ג'יימי וארדי.

 

סאות'המפטון: פרייזר פורסטר, סדריק, חוסה פונטה, וירגיל ואן דיק, ריאן ברטראנד, מאט טארגט (דושאן טאדיץ'/46); סטיבן דייויס (ג'יימי וארד-פרווסה/73), ויקטור ואיאנמה, ג'ורדי קלאסי (צ'רלי אוסטין/73); גראסיאנו פלה, סאדיו מאנה.

 

מהלך המשחק

 

דקה 3

הזדמנות ראשונה ללסטר. כריסטיאן פוקס הגיע ראשון לכדור קרן ונגח קשתית לעבר השער – זה לא היה רחוק.

דקה 17

לסטר שולטת אך מתקשה להגיע למצבים. מחרז הכניס מהאגף כדור מסוכן לאוקזאקי, אך ההגנה הקדימה והרחיקה לקרן.


נמצא בכל מקום. מחרז (AFP)

דקה 19

לסטר מתחילה להתקרב. וארדי העביר כדור רוחב מצד שמאל לעבר מחרז, אך הכדור חלף על פני כל השחקנים.


בינתיים הוא לא כובש. וארדי (AFP)

דקה 28

פוקס ניסה את כוחו מ-25 מטרים, אך הבעיטה הייתה חלשה ורחוקה מלסכן את השער.

דקה 29

הזדמנות ראשונה לסאות'המפטון: פלה נגח מתוך הרחבה – הכדור חלף לא רחוק מהמשקוף. 

דקה 32

איזו הזדמנות אדירה לסאות'המפטון! מאנה קיבל את הכדור מבעד להגנה ודהר לבד לכיוון השער. שמייכל יצא לעברו, החלוץ התמהמה מעט, עבר את השוער ובעט לשער – משום מקום הגיח דני סימפסון ועצר את הכדור עם המרפק, השופט הורה להמשיך את המשחק בשל העובדה שהכדור היה "ירוי".

As much as I wished it was, Danny Simpson handball not intentional so no pen for me

— Matt Le Tissier (@mattletiss7) April 3, 2016

לא כבש. מאנה (gettyimages)

דקה 35

עוד הזדמנות אדירה של סוטון. פונטה בעט מחוץ לרחבה בעיטה אדירה – שמייכל מתח את האיברים ובקושי הדף לקרן.

דקה 36

שוב הקדושים קרובים לכיבוש. הפעם קלאסי הפציץ מחוץ לרחבה – הכדור עף גבוה.

דקה 38

0:1 ללסטר! דווקא בדקות הטובות של סאות'המפטון, או אולי בגללן. ווס מורגן נותר ברחבה אחרי קרן, הכדור הגיע לפוקס בצד שמאל ששוב הרים לרחבה, הבלם הג'מייקני התרומם מעל כולם ונגח לקורה ולרשת.







מרגישים אליפות בלסטר (gettyimages)

דקה 60

כמעט 0:2 ללסטר! לא סתם, כמעט נכבש השער העצמי היפיפה של העונה. דרינקווטר חיפש בכדור את וארדי, אך פונטה גלש וניסה להפריע. הכדור שלו שינה כיוון, התעופף לעבר החיבורים אך פורסטר הגיב בזמן וברגע האחרון חילץ את הכדור.

A brilliant save from @FraserForster spares Fonte's blushes! #BPLpic.twitter.com/HUb609hiY2

— beIN SPORTS (@beINSPORTS) April 3, 2016

דקה 69

המחצית השנייה רדומה לחלוטין, אך מי שיותר מעירניים הם האוהדים המקומיים, שלא מפסיקים לשיר, לעודד ולמחוא כפיים, הפעם לזכר אוהד שהלך לעולמו אחרי המשחק נגד ניוקאסל, ושלא יזכה לראות את קבוצתו זוכה באליפות.

Huge applause from the #LCFC fans for the fan that passed away after collapsing on his way back from the Newcastle game.

— James Sharpe (@TheSharpeEnd) April 3, 2016

דקה 71

איזו החמצה של לסטר!! וארדי קיבל כדור ענק בצד שמאל, פרץ בתוך הרחבה, הגיע לקו השער והוציא כדור ענק לסימפסון, שבעט בתנועה היישר לעבר פורסטר השוער, למרות שלמעלה מחצי שער היה פנוי לפניו בתוך רחבת החמש.


איזה פספוס. סימפסון (AFP)

דקה 73

לסטר ניצלה מפנדל! צ'רלי אוסטין בעט בתוך הרחבה, הכדור פגע ביד של רוברט הות' ויצא לקרן. השופט והקוון לא שמו לב והמארחים ניצלו.

דקה 77

הזדמנות טובה ללסטר, מחרז השתלט על כדור מחוץ לרחבה ובעט לעבר השער – פורסטר קלט.

דקה 85

הזדמנות טובה ללסטר: וארדי קיבל את הכדור בעמדה טובה בתוך הרחבה, אך הוא נעצר על ידי השוער.


כנראה שרשום על זה 0:1 (AFP)

 

Full-time: Leicester City 1-0 Southampton#LeiSoupic.twitter.com/lvYHcbYxl6

— Leicester City (@LCFC) April 3, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי