ערב קריטי בתחתית: ניוקאסל ונוריץ' יכולות לרדת ליגה

יכול להשאיר את החתולים בליגה. דפו הלוהט
יכול להשאיר את החתולים בליגה. דפו הלוהט |

סנדרלנד תישאר אם תנצח את אברטון, שמאמנה הבטיח: "נשחק כמו גברים"

קבוצות: ווטפורד נוריץ'
(גודל טקסט)

סם אלרדייס ביקש משחקניו לגמור את מאבק הירידה ולנצח כבר הערב את אברטון (21:45, שידור ישיר ומשולב בספורט2), מה שיוריד ליגה את היריבה השנואה ניוקאסל באופן סופי. לדבריו, אם החתולים השחורים ינצחו השחקנים שלו ייצאו לחגוג ברחבי העיר.

 

במקביל, נוריץ' תארח את ווטפורד כשהיא זקוקה לנס בשביל לחגוג. בשביל שהקנריות ישרדו בליגה, הם צריכים לנצח פעמיים ובמקביל סנדרלנד צריכה להפסיד וכך גם ניוקאסל במחזור בסיום. הערב היא תמתין בקארוו רואד לווטפורד (21:45, שידור ישיר ומשולב בספורט2).

 

 

מנג'ר נוריץ' אלכס ניל הסקוטי יכול להיות רגוע לפחות לגבי העתיד שלו במועדון. גם אם הקנריות יירדו ליגה הוא יישאר בתפקיד אחרי שהיו"ר אד בוליס הודיע לו שכך החליטה ההנהלה.

 

אלרדייס יוריד את בניטס ליגה? (gettyimages)

 

בניוקאסל מתעסקים בימים האחרונים בסוגיה האם רפא בניטס יכבד את יתרת חוזהו ויישאר במקרה שהקבוצה תרד לצ'מפיונשיפ, דבר שיכול לראות כבר הערב. לפי הדיווחים האחרונים שמגיעים מצפון אנגליה, הספרדי נקרע בין הרצון שלו להשיב את הקבוצה לפרמייר-ליג אם תרד, לבין ההשפלה שיחוש לאור העובדה שהוא התחיל את העונה כמאמן בסנטיאגו ברנבאו, והוא עשוי לעמוד בשנה הבאה באצטדיון "ניו יורק" של רות'רהאם יונייטד.

 

ההערכות האחרונות הן שבניטס יעזוב, ולכן בהנהלת ניוקאסל כבר מחפשת יורש שיהיה מנג'ר מנוסה בליגת המשנה כמו סטיב ברוס מהאל למשל. מצד שני, בניטס הוקסם מהתמיכה של האוהדים ולפחות חבר הנהלה בכיר אחד דרש מהבעלים מייק אשלי לעשות הכל כדי שבניטס יישאר.

 

אלרדייס הצליח לאושש את סנדרלנד, שכבר הייתה במקומות 19 ו-20, ומאז פברואר הוא הפסיד רק פעם אחת. הוא התראיין וסיפר כיצד שלמרות שאימן קבוצות תחתית רבות, מעולם לא ירד ליגה: "אישית אני מרגיש לחץ גדול מאוד. אתה מרגיש חשש גדול וזה מלווה אותך בכל משחק. הרגשה של חנק. אני מקווה שסנדרלנד תשאר והשחקנים וכל המועדון הזה יגידו שלא יגיעו יותר למצב כזה. השחקנים פחות חוששים מהמנג'ר, כי זו האחריות שלנו".

 

מרטינס הבטיח שהשחקנים שלו ייאבקו "כמו גברים" (gettyimages)

 

סנדרלנד ניצחה את אברטון רק פעם אחת בעשרת משחקי הבית האחרונים שלה, ב-2013, והפעם האחרון שהיא ניצחה פעמיים ברציפות בליגה הייתה לפני שנתיים. לרשותו של אלרדייס יעמוד המגן הארגנטיני, חוסה פונס מורי, שיחזור אחרי השעייה של שלושה משחקים אחרי שפצע בצורה לא קלה את דיבוק אוריגי.

 

מהעבר השני, מנג'ר אברטון רוברטו מרטינס, שעתידו בקבוצה בספק גדול, הבטיח לרפא בניטס עמיתו הספרדי שהטופיז ייאבקו במשחק בניגוד למשחק מול לסטר. הוא הבטיח שלא איבד את אמון השחקנים בחדר ההלבשה. "נבוא ונשחק כמו גברים". טען.

 

הרכבים משוערים

 

סנדרלנד: ויטו מאנונה; ד'אנדרה ידלין, לאמינה קונה, יונאס קאבול, פטריק ואן אנהולט; יאן קירשהוף, וואהבי חאזרי, לי קטרמול, יאן אמביה; פאביו בוריני, ג'רמיין דפו.

 

אברטון: ג'ואל רובלס; בריאן אוביידו, חוסה פונס מורי, ג'ון סטונס, לייטון ביינס; ג'יימס מקארת'י, גארת' בארי, ניל לנון, רוס ברקלי; טום קלברלי, רומלו לוקאקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי