פוגבה: "זלאטן כמו אח בשבילי, הוא עוזר לנו"

פוגבה וזלאטן. שיתוף הפעולה עובד כמו שעון
פוגבה וזלאטן. שיתוף הפעולה עובד כמו שעון |

הקשר מבסוט מחברו השבדי, מחיטריאן נפצע בנבחרת ויכול להחמיץ את הדרבי

(גודל טקסט)

פתיחת עונה מצוינת של מנצ'סטר יונייטד אולי מרמזת על שינויים דרסטיים לעומת העונות האחרונות. ז'וזה מוריניו, שהחליף את לואי ואן חאל בקיץ, ביזבז לא פחות מ-185 מיליון יורו על הרכש והנחית באולד טראפורד סוללת כוכבים שכוללת את זלאטן איברהימוביץ', פול פוגבה והנריק מחיטיראן.

אחרי שזלאטן כבש שלושה שערים בשלושה ניצחונות, פוגבה נראה מרוצה מאוד לשחק לצידו ולא שוכח לפרגן: "הוא כמו אח גדול בשבילי. הוא תמיד מצחיק את כולם, הוא גורם לכל השחקנים להרגיש בנוח ועל המגרש הוא ווינר שעוזר לקבוצה".

נראה שכולם במנצ'סטר יונייטד מרוכזים כרגע בדבר אחד: להחזיר את המועדון לקדמת הבמה בכדורגל האנגלי ולחזור לליגת האלופות. "אנחנו רוצים לחזור לצ'מפיונס, כי אנחנו שייכים לליגה הזאת", מוסיף הקשר הצרפתי.


פוגבה: "זלאטן כמו אח גדול בשבילי"  (AFP)

לפוגבה וזלאטן צפוי מבחן ראשון כבר אחרי החזרה מפגרת הנבחרות. מנצ'סטר סיטי תגיע לאולד טראפורד והשדים האדומים יצטרכו להוכיח שלשאיפות שלהם יש בסיס. את המשחק הזה קרוב לוודאי יפסיד עוד רכש הנוצץ של הקיץ, הנריק מחיטריאן. הקשר הארמני נפצע בירך במהלך משחקה של נבחרת ארמניה והוא כבר חזר למתקן האימונים של של יונייטד על מנת לחזור לכשירות כמה שיותר מהר.
 

My dear fans, I appreciate much that you worry about me, thank you! I'm now back in Manchester for treatment and hope to be fit very soon!

— Henrikh Mkhitaryan (@HenrikhMkh) September 3, 2016

בנתיים אוהדי יונייטד משתעשעים ברעיון שפוגבה ישכנע את חברו לנבחרת צרפת, אנטואן גריזמן, להגיע למועדון האנגלי. כל זאת בעקבות תמונה שפירסם הקשר באינסטגראם, ובה הוא נרגש מהמפגש עם מלך שערי היורו.

 

Salut Gringuito hey Gringuito @antogriezmann @equipedefrance #elGringo #internationalbreak

A photo posted by Paul Labile Pogba (@paulpogba) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי