פונס מורי קיבל איומים. "לא התכוונתי להזיק"

פונס מורי מורחק. ההתנצלות תתקבל?
פונס מורי מורחק. ההתנצלות תתקבל? |

בלם אברטון התנצל על שפצע את אוריגי מליברפול, כמה לא מחלו

(גודל טקסט)

ליברפול הביסה 0:4 את אברטון ברביעי בדרבי, אך המפגש הלוהט לא נרגע עם שריקת הסיום בעקבות התיקול החריף של רמירו פונס מורי. בלם אברטון פגע קשה בדיבוק אוריגי, חלוץ המייטירדס, כניסה מכוערת אשר הובילה לכך שהארגנטינאי קיבל איומי רצח וקללות קשות ברשתות החברתיות.

 

בדקה ה-50 פונס מורי נעץ את הדוקרנים שלו בקרסול של אוריגי, מה שהוביל לכרטיס אדום ישיר, בעוד החלוץ הבלגי הצעיר לא יכול היה להמשיך ואתמול התברר כי סיים את העונה והוא כעת בספק ליורו שייפתח בשבוע השני של חודש יוני.

 

אוריגי מפונה מהמגרש (GettyImages)

 

 

פונס מורי ניסה להתנצל בפומבי אך, כאמור, הופצץ בקללות מכוערות ואיומי רצח. אחד האוהדים כתב באינסטגרם: "אני אחסל אותך ואת המשפחה שלך, הלוואי שתקבל סרטן". משטרת ליברפול חוקרת את ההודעות האלה.

 

"אני מצטער מאוד על מה שקרה", כתב פונס מורי, " לא התכוונתי להזיק ליריב או לחברי לקבוצה אחרי שעזבתי את המגרש והשארתי אותם בעשרה שחקנים. אני מקווה שלא קרה משהו רציני לדיבוק אוריגי ואני מבקש את סליחתו".

 

 

Es un Genio… Te re banco Melli @funesmoriofi.  #funesmori #EFC #divockorigi

A photo posted by Ramiro&Rogelio Funes Mori. ♥⚽ (@fcfunes) on

 

דניאל סטארידג', חברו להתקפה של אוריגי, נשבע לרומם את מצב רוחו של הבלגי שחגג רק השבוע את יום הולדתו ה-21. סטארידג', שסבל מפציעות רבות בשנתיים האחרונות, יודע מצוין באיזה סבל מדובר.

 

"אני תמיד מדבר עם שחקנים שסבלו מפציעות", אמר האנגלי, "מדובר בקושי מנטלי שאתה צריך להתמודד איתו. אני תמיד מנסה לעודד אותם. יש ימים שאתה מרגיש רע ובודד כשאתה לא מעורב במה שקורה עם הקבוצה על כר הדשא".

 

ליברפול ספגה העונה פציעות רבות. באחרונה אמרה צ'אן גמר את העונה, ג'ורדן הנדרסון פצוע חלקים רבים מהעונה וכריסטיאן בנטקה רק לאחרונה שב לכשירות. "אני מאמין שהפציעה של אוריגי לא כל כך חמורה", אמר סטארידג'. למזלה של ליברפול האנגלי חזר לכושר וכבש שלושה שערים בארבעת המשחקים האחרונים, אבל יורגן קלופ תמיד חושש שהוא לא ייפצע שוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי