פלאיני והות' הורחקו משלושה משחקים

הות' מושך לפלאיני בשיער. עלה לשניהם ביוקר
הות' מושך לפלאיני בשיער. עלה לשניהם ביוקר |

תקרית משיכת השיער עלתה לשניהם ביוקר. יונייטד רוצה להחתים את גרייזמן

(גודל טקסט)

מרוואן פלאיני ורוברט הות' ישלמו ביוקר על התקרית המכוערת ביניהם במהלך ה-1:1 בין מנצ'סטר יונייטד ולסטר. בית הדין של ההתאחדות לכדורגל האנגלית השעה את שני השחקנים לשלושה משחקים, והם למעשה סיימו את העונה.

 

BREAKING: Marouane Fellaini and Robert Huth given three-match bans. pic.twitter.com/peknS9IjqM

— TheSPORTbible (@TSBible) May 5, 2016

כזכור, במשחק באולד טראפורד, בו השועלים היו יכולים להבטיח את האליפות על כר הדשא, משך הות' בשיערו של פלאיני. הענק הבלגי לא נשאר חייב והכניס לבלם האנגלי מרפק. האירוע חמק מעיני צוות השיפוט אבל לא ממצלמות הטלוויזיה, ולאחר שהוקרן לכל בית ברחבי הממלכה החליטה ההתאחדות להעמיד את השניים לדין.

 

 

שני השחקנים לא ישחקו יותר העונה בפרמייר-ליג. פלאיני ייעדר משלושת המשחקים הנותרים של יונייטד, לא יוכל לעזור לה לסיים במקום הרביעי שמוליך לליגת האלופות אבל כן יוכל לשחק בגמר הגביע האנגלי, נגד קריסטל פאלאס ב-21 במאי. הות' ייעדר משני המשחקים הנותרים של לסטר ולא ישחק במשחק ההכתרה שלה, ביום שבת נגד אברטון מול הקהל הביתי. הוא גם לא ישחק במחזור הראשון בעונה הבאה, אבל כן יוכל לקחת חלק במשחק גביע הקהילה.

 

לא יחגוג עם הקהל הביתי. הות' (gettyimages)

 

יונייטד וצ'לסי דולקות אחרי גרייזמן

בתוך כך, עיתוני אנגליה מפרסמים שהשדים האדומים סימנו את אנטואן גרייזמן ומעוניינים להחתים אותו באולד טראפורד. לאור העובדה שהכוכב הצרפתי ממשיך לככב באתלטיקו מדריד ואף כבש את השער המכריע נגד באיירן מינכן, שהעלה אותה לגמר ליגת האלופות, הקולצ'ונרוס העלו את תג מחירו מ-63 מיליון ליש"ט ל-79 מיליון ליש"ט.

 

שערו באליאנץ ארנה של גרייזמן, שחתום עד קיץ 2020, היה ה-32 שלו העונה, והוא גם נחשב לאחד השחקנים המרכזיים בנבחרת צרפת, שתארח את היורו הקרוב. גם צ'לסי הוזכרה כמועמדת לרכוש אותו תמורת סכום העתק, אבל יכול להיות ששתי הקבוצות לא ישחקו בעונה הבאה בליגת האלופות, מה שעלול לגרום לו לא לרצות להגיע לאולד טראפורד או לסטמפורד ברידג'.

 

תג המחיר שלו עלה מ-63 מיליון ליש"ט ל-79 מיליון. גרייזמן (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי