פפ גווארדיולה מתכנן מתיחת פנים בסיטי

מתכנן הפיכה. גוארדיולה
מתכנן הפיכה. גוארדיולה |

המנג'ר הקטאלוני מעוניין להחליף לא פחות מ-8 שחקני הרכב. מי על הכוונת?

(גודל טקסט)

פפ גווארדיולה רק הגיע למנצ'סטר סיטי וכבר פותח בסערה. המנג'ר הקטאלוני הודיע לראשי המועדון שהם זקוקים למתיחת פנים רצינית, הכוללת החלפת שמונה שחקני הרכב בשווי לא פחות מ-200 מיליון ליש"ט.

גווארדיולה הסביר שרק באמצעות שינויים דרסטיים, הסיטיזנס יוכלו לחזור לצמרת הכדורגל האנגלי ולזכות בתארים. התכולים שסיימו בעונה החולפת במקום הרביעי בלבד והגיעו לחצי גמר ליגת האלופות, יודעים שתהליך כזה ייקח להם לפחות שני קייצים והמחיר המקסימלי אותו יבזבזו על שחקן בודד הוא 25 מיליון ליש"ט.

הדעה הרווחת היא שהשחקנים הבודדים להם יש מקום ב-11 הם סרחיו אגוארו, קווין דה ברויינה ופרננדיניו. לעומתם, וינסנט קומפני, הקפטן בשנים האחרונות, לא צפוי להישאר בהרכב גם בעידן גווארדיולה, מה שיהפוך את החיזוק לעמדת הבלם כעדיפות ראשונה.

בתוך כך, שני שמות שנזרקו לחיזוק סיטי הוא הצרפתי אמריק לאפורט המשחק באתלטיק בילבאו והאנגלי ג'ון סטונס מאברטון. בנוסף, המנג'ר הקטאלוני מעוניין באילקאי גונדוגאן מבורוסיה דורטמונד לחיזוק הקישור כשגם לירוי סאנה הצעיר משאלקה הוזכר כמועמד.


זה מה שמחפשים בסיטי? גונדוגאן (gettyimages)

גווארדיולה מתכנן לקדם שחקני אקדמיה ולשלב אותם בקבוצה הבוגרת. עוד דובר על כך שפפ מחפש שוער אחר שייתן מאבק לג'ו הארט על אפודת השוער ושמארק אנדרה טר שטגן יכול להתאים. גם ראחים סטרלינג שהגיע רק בקיץ הקודם יכול למצוא את עצמו מחוץ לקבוצה כחלק מהמפכה שהוא מתכנן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי