פפ חטף אש בממלכה: "נגמר ירח הדבש"

| צילום: gettyimages

חמישה משחקים ללא ניצחון לסיטי, באנגליה קוטלים: "השחקנים לא נהנים"

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)

"ירח הדבש של פפ גווארדיולה הסתיים", נכתב ב"מירור" אחרי התיקו של מנצ'סטר סיטי 1:1 מול סאות'המפטון וזו גם התחושה באנגליה. הסיטיזנס אומנם עדיין במקום הראשון, אבל נראה שהקבוצה במשבר. השחקנים חסרי ביטחון ועצבניים, פפ עצבני וכעוס, לא לזה ציפו ראשי סיטי כשהחתימו את המאמן הנחשב לטוב בעולם.

למרות זאת, המשברון של סיטי טוב לפרמייר ליג. רק נקודה מפרידה בין המקום הראשון לחמישי ושלוש הראשונות עם 20 נקודות כל אחת. מכל הקבוצות האלה סיטי נראית כרגע במצב הכי פחות מרשים כשלא ניצחה כבר חמישה משחקים בכל המסגרות. 

"הרושם הוא ששחקניו של גווארדיולה לא נהנים לשחק כדורגל. הם נמצאים בלחץ", נכתב ה"סטאר". ואחרי המשחק פפ לא שינה גישה, אלא סגר את השחקנים בחדר ההלבשה כשעה ודרש מהם לדעת מה לא דופק בקבוצה. הקטאלוני כעס עליהם, אבל עונשים לא תמיד עובדים בכדורגל. 

כשנשאל למה יצא מחדר ההלבשה רק אחרי שעה אמר הקטאלוני: "היינו ביחד ודיברנו על המצב. לא משהו מיוחד. אני גם הייתי שחקן, ואני יודע שמצב כזה שאתה מנצח עשרה משחקים ואחרי זה לא מנצח חמישה יכול לקרות. אני לא אוהב את המצב, אבל אתה חייב לגלות את הסיבה ולשנות אותה. אני אלחם כדי לדעת מה קורה". 


סטונס. גם הוא חטף מפפ (gettyimages)

פפ עקץ את ג'ון סטונס על הטעות שגרמה לשער של סאות'המפטון כשאמר מבלי לציין את שמו: "שיטת המשחק שלי והמסירות לא נועדו לתת את הכדור הישר לחלוץ של היריבה". יחד עם זאת הדגיש: "זה לא קלאודיו בראבו או ג'ון סטונס שבגללם לא ניצחנו בשני המשחקים האחרונים. נגד אברטון החמצנו שני פנדלים, שיחקנו מעולה ועדיין לא ניצחנו. זה תהליך של איך מגיבים למנג'ר חדש שהגיע לקבוצה".

קווין דה בריינה הוחלף במחצית כנראה לא בגלל סיבה טקטית אלא בגלל פציעה ועשוי להחמיץ את גביע הליגה מול מנצ'סטר יונייטד ברביעי (21:35, שידור ישיר בספורטHD1).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי