פפ: אם טורה רוצה לשחק, סוכנו צריך להתנצל בפניי

| צילום: gettyimages

הסוכן השיב: "כמה ניצחונות ופפ חושב שהוא מלך. שיתנצל בפני ג'ו הארט"

(גודל טקסט)

עם פתיחת עונה מדהימה שכוללת שבעה ניצחונות בכל שבעת משחקיה, מנצ'סטר סיטי תתארח מחר (רביעי, 21:45, שידור ישיר בספורטHD1) אצל סוונסי בגביע הליגה ותנסה להמשיך ברצף המדהים.

במסיבת עיתונאים לקראת המשחק פפ גווארדיולה העדיף להתייחס דווקא ליאיא טורה וטען שהוא לא ישחק אצלו עד שסוכנו דימיטרי סליוק, יתנצל בפניו על שאמר: "פפ יצטרך לבקש סליחה מטורה אם לא יזכה בליגת האלופות השנה". לפי ה"מנצ'סטר איבנינג ניוז" טורה היה אמור מחר לחזור להרכב, אבל מסבתר שלפפ יש תוכניות אחרות. 


המנג'ר בדרך כלל לא מראה שהוא נפגע מדברי אחרים, אבל עד כה הקשר לא שיחק אפילו דקה במשחק רשמי של הסיטי מאז הניצחון על סטיוואה בוקרשט בגומלין של האלופות 0:1. 
 

טורה היה הכוכב הבולט בסיטי בשנים האחרונות, אך פפ העדיף להקפיא אותו והוא אפילו לא נכלל ברשימה לשלב הבתים של ליגת האלופות. סוכנו של הקשר מחוף השנהב טען שהוא רוצה לסיים את חוזהו בסיטי המסתיים בקיץ הקרוב, אך נראה שכבר בינואר הוא יעזוב.


טורה במדי חוף השנהב. סיומו של עידן (gettyimages)

הדברים עיצבנו את הקאטלוני שמראש לא בנה על טורה. מנג'ר סיטי לשעבר רוברטו מנצ'יני טען שטורה לא עזב את סיטי מיד אחרי בואו של פפ רק מתוך נאמנות למועדון. פפ הגיב: "היה לי קשה להשאיר את טורה מחוץ לסגל לאירופה, אבל יום אחרי שהסוכן שלו פתח את הפה הוא היה בחוץ. הוא צריך להתנצל אם הוא רוצה שהשחקן שלו ישחק ויחזור לקבוצה הראשונה". 

במקביל, טורה הודיע על פרישה מנבחרת חוף השנהב בה רשם 99 הופעות ו-19 שערים וזכה איתה באליפות אפריקה האחרונה. "ההודעה על פרישתי מהנבחרת היא כנראה הרגע הכי קשה בחיי. אחרי 14 שנים ברמה הגבוהה ביותר, אני בטוח שזה הזמן הנכון בשבילי. העובדה היא שאני בן 33 כיום, ועוצמת האימון והעומס של המשחקים הם הסיבות שהחלטתי שהגיע הזמן", הודיע הקשר.

מתקפת הנגד: "גווארדיולה ניצח כמה משחקים וחושב שהוא מלך"

"על מה אני צריך להתנצל?", הגיב סוכנו של טורה דימיטרי סליוק, "גווארדיולה ניצח כמה משחקים וחושב שהוא מלך. אני חי באירופה לכן אני יכול להגיד מה שאני רוצה וגווארדיולה לא יכול לעצור אותי".

 

הסוכן המשיך במתקפת הנגד והציב תנאי משלו למנג'ר הקטאלוני. "אני אתנצל בפני גווארדיולה אם הוא יתנצל בפני מנואל פלגריני על מה שהוא עשה לו", טען סליוק, "אם אתה ג'נטלמן, אתה לא עושה דבר כזה. פלגריני חתם על חוזה חדש לפני שנה ואז דחפו אותו הצידה כדי לאפשר לגווארדיולה להגיע".

 

סליוק גם טען כי במעשיו פפ הראה חוסר כבוד למדינתו החדשה, וכי ישנם שחקנים נוספים על הכוונת של המנג'ר. "גווארדיולה גם צריך להתנצל בפני ג'ו הארט. זה לא נורמלי ולא צודק לבוא לאנגליה ולהיפטר מכמה שחקנים אנגלים. כשאתה מגיע למדינה אתה צריך לכבד אותה ואת האנשים. גווארדיולה רוצה עתיד חדש בשביל יאיא, בשביל הארט, והם לא יהיו האחרונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי