פרדיננד ישוב ליונייטד כעוזרו של מוריניו?

פרדיננד וגיגס. ביחד בצוות של ז'וזה?
פרדיננד וגיגס. ביחד בצוות של ז'וזה? |

בלם העבר צפוי לשוב למועדון בו שיחק 12 שנה. יחליף בתפקיד את ראיין גיגס?

(גודל טקסט)

זה יכול להיות אחד הקאמבקים הגדולים של השנים האחרונות. בלם מנצ'סטר יונייטד לשעבר, ריו פרדיננד, אחד מסמלי הקבוצה בעידן אלכס פרגוסון, מבוקש על ידי ז'וזה מוריניו.

לפי הידיעות באנגליה, פרדיננד המשמש כיום כפרשן, רצוי על ידי מוריניו כמאמן בצוות המקצועי החדש שיבנה בתיאטרון החלומות, לצד רוי פאריה וסילביו לורו. לעת עתה לא ברור אם ריאן גיגס יישאר ונראה שפרדיננד עשוי לתפוס את מקומו. בימים הקרובים צפוי להתבהר עתידו של גיגס הנמצא בחופשה בדובאי.

בתקשורת בממלכה נטען כי מוריניו מקווה שגיגס ימשיך בתפקיד במועדון (דובר על אפשרות שיאמן את הקבוצה עד גיל 21), ולא מן הנמנע אף שפרדינדד יעבוד לצדו.

Monday's Daily Mirror back page –
Jose: Get Rio#tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/BILaRbkLSc

— Nick Sutton (@suttonnick) 29 במאי 2016

ריו פרדיננד מאוד מזוהה עם יונייטד הודות ל-12 שנים במועדון, בהן זכה עם מנצ'סטר יונייטד בשש אליפויות וגם בליגת האלופות.

בנושא אחר הנוגע לפרדיננד, בלם העבר עקץ את נבחרת אנגליה והבהיר כי אין לה סיכוי לזכות ביורו 2016. "לאורך כל הדרך היו לנו שחקנים מכושרים בנבחרת, אבל מאז ימי גלן הודל ב-2002 לא היה לנו אפילו מנג'ר אחד שהצליח לגבש את הנבחרת ליחידה מצליחה וזה לא יהיה שונה הפעם לפי מה שאני רואה". 

כרגע פרדיננד לומד לימודי תעודה לאימון ויצטרך לקחת החלטה חשובה אם לחזור ליונייטד בתפקיד לא מרכזי, אבל עדיין מרגש עבורו. 

 

בנושא אחר פרדיננד עקץ את נבחרת אנגילה של רוי הודג'סון ואמר שאין לה חזון ואין לה כל סיכוי להצליח ביורו. לדבריו ב"אקספרס" האנגלי. לדבריו לרוי הודג'סון אין את היכולת לאחד את הנבחרת מאחוריו ולהצליח ביורו. ביקורת לא קלה שפרדיננד אולי עוד יאכל את הכובע בקשר אליה. פרדיננד אמר: "לאורך כל הדרך היו לנו שחקנים מכושרים בנבחרת, אבל מאז ימי גלן הודל ב-2002 לא היה לנו אפילו מנג'ר אחד שהצליח לגבש את הנבחרת ליחידה מצליחה וזה לא יהיה שונה העם לפי מה שאני רואה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי