צ'לסי נכנעה 2:0 לראפיד וינה בבכורה של קונטה

וויליאם בפעולה
וויליאם בפעולה | צילום: Gettyimages

ג'ואלינטון וטומי כבשו במשחק ה-1 של האיטלקי. קאנטה הצטרף רשמית

(גודל טקסט)

אנטוניו קונטה שרק לפני שבועיים סיים את דרכו עם האזורי ביורו 2016 ערך את הבכורה הרשמית שלו כמאמן צ'לסי עם הפסד 2:0 במחנה האימונים באוסטריה לראפיד וינה. 

זמן קצר לפני המשחק התבשר כי השיג עוד רכש מרשים. קשר נבחרת צרפת, אנגולו קאנטה חתם ויעזוב את האלופה לסטר. השועלים הודיעו באתר הרשמי שלה כי הקשר נמכר לבלוז, כאשר סכום המכירה המוערך הוא כ-32 מיליון פאונד, מאחר שלקשר היה סעיף שחרור עבור 20 מיליון ליש"ט רק לקבוצה שמשתתפת בליגת האלופות.

קאנטה בן ה-25, שמצטרף לצרפתי אחר שחתם הקיץ בבלוז, מיצ'י באטשואי, אמר לאתר הרשמי של צ'לסי לאחר החתימה: "אני מאושר להצטרף לאחת הקבוצות הכי טובות באירופה. זה חלום שהתגשם".

"חלום שהתגשם. קונטה מאמן גאון" (Gettyimages)


קונטה בבכורה, ימשיך מאוסטריה לארצות הברית (Gettyimages)

קשר נבחרת צרפת, שהגיע ללסטר בקיץ שעבר מקאן, צפוי להשתכר כ-100 אלף ליש"ט בשבוע בחוזה לחמש השנים הבאות. "לא יכולתי לסרב להזדמנות לעבוד עם קונטה, שהוא מאמן גאון, ולשחק עם שחקנים מהטובים ביותר באירופה", הוסיף.

לסיום אמר: "השנה הראשונה שלי באנגליה הייתה מאוד מיוחדת וכעת אני מקווה להצליח עם צ'לסי. מחכה לפגוש את החברים ולעזור למועדון לזכות בתארים".

GRAPHIC: N'Golo Kanté #CFCpic.twitter.com/VkCjgUwFFz

— WhoScored.com (@WhoScored) July 16, 2016

במשחק עצמו צ'לסי שפתחה בהרכב חזק יחסית ספגה כבר בדקה ה-4 מרגלי ג'ואלינטון הברזילאי של וינה שהכניע את אסמיר בגוביץ' שפתח בשער. דייגו קוסטה פתח בחוד ונראה עצבני בלא מעט דקות. בדקה ה-82 טומי הספרדי השלים ניצחון מקומי.

בהמשך השבוע, תמשיך צ'לסי מסע משחקי גביע האלופות בארצות הברית, במהלכו תפגוש את ליברפול בקליפורניה, תתמודד במישיגן מול ריאל מדריד ולסיום תשחק במינסוטה מול מילאן.

דייגו קוסטה. דורש לעזוב לקדנציה נוספת באתלטיקו (האתר הרשמי של צ'לסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי