צ'לסי שוקלת להחזיר את אחיו של אדן הזאר

יצטרף לאדן בצ'לסי?
יצטרף לאדן בצ'לסי? | צילום: gettyimages

הבלגי של גלאדבך יכול להגיע לבלוז תמורת 15 מיליון יורו. יגיע כבר בינואר?

(גודל טקסט)

האם האחים אדן וטורגן הזאר ישתפו פעולה בצ'לסי? לפי "בילד", טורגן שמראה יכולת מצוינת במנשנגלדבאך ואף כבש אתמול שער יתרון מול ברצלונה בהפסד 2:1, מחוזר אצל הבלוז.

צ'לסי רכשה את טורגן כשהיה בן 19, וז'וזה מוריניו הגיע לעקוב אחריו בזמן שבלט בזולטה וארחם ההולנדית, אבל החליט לא להחזיר אותו לקבוצה. הוא הושאל בעונת 2014/15 לגלדבאך ונרכש על ידה בקיץ הקודם. 

בחוזה שיש בין הצדדים, השאירה צ'לסי אופציה לרכוש את הזאר חזרה תמורת 15 מיליון יורו בדומה לעיסקת אלברו מוראטה בין ריאל מדריד ליובנטוס. הבלוז רכשו אותו בחצי מיליו יורו בלבד ומכרו אותו לקבוצה הגרמנית ב-8 מיליון יורו. 

המועד האחרון לקיומה של אופציית הרכישה הוא עד סוף 2016. לכן, אם צ'לסי מעוניינת לצרף אותו בחזרה ללא בעיות היא תהיה חייבת לפעול כבר בחלון ההעברות הקרוב. למרות זאת, לא ברור האם טורגן ירצה לעזוב לפרמיירליג אחרי שחתם במנשנגלדבאך עד 2020 והצהיר שהוא מרוצה מאוד בקבוצה. 


אברמוביץ' לא מרוצה, קונטה יעזוב? (gettyimages)

בתוך כך, באנגליה דווח שאנטוניו קונטה מנסה לשכנע את הבעלים רומן אברמוביץ' לרכוש לפחות חמישה שחקנים בינואר הקרוב על מנת לשפר את הקבוצה שמאכזבת בינתיים. יחד עם זאת, צצו ידיעות על כך שהאוליגרך הרוסי לא מרוצה מקונטה ואם התוצאות הלא טובות יימשכו, הוא עלול אפילו לפטר אותו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי