צ'לסי תעשה פרסה? "קונטה עשוי להיכלא ל-6 חודשים"

יישלח לכלא? קונטה
יישלח לכלא? קונטה |

המאמן עשוי לשלם מחיר כבד עקב פרשת מכירת המשחקים ב-2011

(גודל טקסט)

האם צ'לסי תצטרך לחפש מאמן חדש, זמן קצר אחרי שהודיעה על מינויו של אנטוניו קונטה? באיטליה מדווחים שקונטה, שבעבר הושעה לארבעה חודשים בשל פרשת מכירת המשחקים ב-2011 (אז אימן את סיינה מהליגה השנייה), עשוי להישלח לכלא לתקופה של שישה חודשים בעקבות אותה פרשה.

קונטה, כיום מאמן נבחרת איטליה, הושעה בעבר לאור החשד כי ידע על כך ששחקניו מוכרים משחק ולא דיווח על כך. היום חלה תפנית בעלילה כאשר התביעה במשפט הודיעה כי למאמן היה חלק במכירה. התובע במשפט, רוברטו די מרטינו, ביקש שהמאמן ייכנס לכלא וגם ייקנס ב-8,000 יורו. באיטליה מעריכים שעורכי דינו ינסו לפעול להמתקת העונש על תנאי בלבד.

פסק הדין בעניין קונטה צפוי להינתן בחודש מאי הקרוב ואם אכן יוחלט לשלוח את קונטה למאסר, הרי שהוא לא יוכל כמובן לאמן את צ'לסי. משפט במסלול מהיר באיטליה קובע שהנאשם מוותר על הזכות שלו להוכיח את חפותו והשופט קובע את העונש לפי התרשמותו מהמקרה. 

כעת, אם כן, השופט צריך לקבוע אם ללכת בעקבות התובע או לתת לקונטה עונש קל. אם השופט יחליט להרשיע את קונטה המאמן יוכל עדיין לערער לבית המשפט וכל עוד לא יגיעו להחלטה הוא ייחשב לחף מפשע. ההחלטה שצפויה במאי עשויה גם לפגוע בהכנות של קונטה והנבחרת ליורו 2016. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי