צפויה מלחמת הצעות בין יונייטד לריאל על פוגבה

פוגבה. יגיע למרבה במחיר
פוגבה. יגיע למרבה במחיר |

דיווח: יובה תמכור את הקשר למרבה במחיר. וגם: יעקובו שב לממלכה, גצה יעזוב

(גודל טקסט)

מלחמת הצעות בין ריאל מדריד למנצ'סטר יונייטד על פול פוגבה, גצה הודיע לבאיירן מינכן שהוא עוזב וצפוי להגיע לפרמייר-ליג ומנצ'סטר סיטי תנסה להביא את קלאודיו בראבו מברצלונה, אבל לא רק. אתר ספורט1 מביא לכם את כל השמועות והדיווחים החמים.

 

רשמי

אספניול הודיעה על החתמתו של לאו בפטיסטאו מאתלטיקו מדריד על חוזה לחמש השנים הבאות. החלוץ הברזילאי, בן 23, שיחק בעונה האחרונה כמושאל בוויאריאל וכבש שישה שערים ב-34 הופעות.

 

OFFICIAL: Espanyol have signed Léo Baptistāo from Atletico Madrid for €5m on a five-year deal. #ESPpic.twitter.com/WJpW3242Z9

— MARCA in English (@MARCAinENGLISH) July 9, 2016

 

כמו שהגדירו זאת באנגליה, "מדובר באחד הסיפורים היותר מוזרים של הקיץ". איגביני יעקובו, אקס מכבי חיפה ששיחק בין השאר גם באברטון ובלסטר, סיכם עם קבוצת בורהם ווד כי יגיע להיבחן בשורותיה. הניגרי, בן 33 בלבד, ייבחן היום מול רדינג, במדיה שיחק בעבר, וינסה לחתום במדי הקבוצה מהליגה החמישית בטיבה בממלכה.

 

Weird story of the day..

Yakubu has joined Boreham Wood on trial. pic.twitter.com/kinHyHLoii

— Footy Accumulators (@FootyAccums) July 9, 2016

 

חלוץ ניוקאסל שירד עמה לליגת המשנה, פאפיס סיסה, עזב את אנגליה וחתם בסין בקבוצת שאנדונג לוננג. סיסה בן ה-31 כבש 44 פעמים ב-131 הופעות בניוקאסל וכעת יחכה לראות אם אכן גם גרציאנו פלה יצטרף לקבוצתו הסינית.

 

Papis Cissé sous ses nouvelles couleurs ! pic.twitter.com/q4YdEULZ6y

— Actualites FOOT (@Actualites_FOOT) July 9, 2016

 

שחקן השנה בצ'מפיונשיפ, הקשר לואיס קוק מלידס, חתם בבורנמות' ששילמה עליו 6 מיליון ליש"ט.

 

רומא שאלה את המגן הפורטוגלי מריו רוי מאמפולי.

 

ליל החתימה את מגן באסטיה ז'וליאן פאלמרי.

 

שמועות

מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד צפויות להיכנס ל"מלחמת הצעות" על פול פוגבה מיד עם סיום היורו, כך מדווח "המירור" האנגלי. לפי אותו דיווח יובנטוס כבר השלימה עם עזיבתו של הכוכב ותנסה לקבל את הסכום הגבוה ביותר עבורו, שצפוי להגיע עד 120 מיליון ליש"ט. במקביל, אנגולו קאנטה מלסטר ממשיך להיות גבוה ברשמית הדרישות של זינידין זידאן. הוא צפוי לעלות כ-25 מיליון יורו.

 

גצה. החליט לעזוב את מינכן (gettyimages)

 

ה"בילד" מדווח שטוטנהאם מובילה במרוץ להחתמת מריו גצה, שכבר הודיע לבאיירן מינכן שהוא מתכוון לעזוב, והתחיל במו"מ עם התרנגולים. אופציה נוספת מבחינתו היא חזרה לדורטמונד, אבל הוא רוצה לשחק בפרמיירליג. גם חלוץ אלקמאר וינסנט יאנסן בדרך ללונדון, הוא הפסיק להתאמן עם קבוצתו ההולנדית וככל הנראה יחתום סופית בימים הקרובים.

 

העיתון "מונדו דפורטיבו" פרסם שמנצ'סטר סיטי מתכוונת ללכת בכל הכוח על שוער ברצלונה, קלאודיו בראבו. פפ גווארדיולה מאוכזב מיכולתו של ג'ו הארט ורוצה שוער עם עבודת רגליים טובה. בראבו מצידו, מאוכזב שלא קיבל הזדמנות לשחק בליגת האלופות. עפ זאת, בתקשורת האנגלית נכתב שפפ החליט לתת צ'אנס נוסף להארט ולראחים סטרלינג למרות היורו המאכזב. אז מי צודק?

 

"הבילד" פרסם שדורטמונד רוצה את מתאו קובאצ'יץ', קשר ריאל מדריד, שלא השתלב בהרכב הראשון של הבלאנקוס מאז נרכש מאינטר עבור 31 מיליון יורו.

 

פלה. יצטרף לזהבי? (gettyimages)

 

שאנדונג לוננג הסינית רוצה להחתים את גרציאנו פלה האיטלקי מסאות'המפטון תמורת 13 מיליון ליש"ט. הוא כיכב גם ביורו ושכר של 125 אלף ליש"ט לשבוע. גם יובנטוס וגם לאציו מתעניינות.

 

מספר קבוצות גיששו אצל ארסנל לרכוש את אוליביה ז'ירו, אבל מעמדו התחזק אחרי ההצלחה ביורו והתותחנים הודיעו שהוא לא למכירה. במקביל, בקבוצה מקווים לצרף אילו את אלכסנדר לאקזט.

 

ווסטהאם רוצה את חלוץ מילאן הקולומביאני קרלוס באקה ומציעה עליו 26 מיליון ליש"ט. במילאן מוכנים למכור. 

 

רוצה ג'וב בכיר בפרמייר-ליג (gettyimages)

 

מאמן וויילס, כריס קולמן, הודיע שיעזוב את תפקידו אחרי המונדיאל 2018 וגרם להלם בקרב אוהדי הנבחרת. הוא רוצה ג'וב בכיר בפרמייר-ליג.

 

ליברפול תפעיל את סעיף השחרור של קשר מלאגה, איגנסיו קמאצ'ו בן ה-26, העומד על 15 מיליון ליש"ט.

 

קריסטל פאלאס דורשת 28 מיליון ליש"ט על יאניק בולאסי. לסטר, ווסטהאם ואברטון מעוניינות.

 

סוכנו של אנטוניו קנדרבה מלאציו אישר שיש הסכם בין לאציו לנאפולי עם מכירתו ב-28 מיליון יורו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי