צרות בגן עדן: דה בריינה עלול להיעדר כ-3 שבועות

| צילום: gettyimages

כוכב סיטי נפצע בניצחון על סוונזי. פפ שוב סופג אש: "יש לו אישיות מחורבנת"

(גודל טקסט)

מבקריו של פפ גווארדיולה נוטים לטעון כי הרבה מהישגיו עד היום הגיעו מאחר שהדריך ב"קבוצות מוכנות" (ברצלונה ובאיירן מינכן). ובכן, הפתיחה של מנצ'סטר סיטי לעונת 2016/17 קצת מקלקלת להם את התזה. מוליכת הפרמייר-ליג ניצחה 1:3 אצל סוונזי, רשמה ניצחון עשירי ברציפות מפתיחת העונה ושמרה על פער של 6 נקודות בפסגה.

סיטי לא משאירה עד כה סיכוי ליריבותיה בליגה, אבל היא עלולה להיתקל בקשיים בשבועות הקרובים. הסיבה: פציעתו של קווין דה בריינה. הקשר הבלגי הנהדר הוחלף בדקה ה-81 בשל פציעה בשריר הירך האחורי ועלול להיעדר כשלושה שבועות. 

גווארדיולה סיפר: "אני לא מאמין שקווין ישחק נגד סלטיק. מהדרך בה הגיב אחרי הפציעה הוא כנראה יחמיץ את המשחק. אני לא רופא ורק אחרי בדיקה נדע מה מצבו. חבל שזה קרה, הוא שחקן חשוב מאוד עבורנו, אבל מסיבה זאת יש לי סגל מאוד רחב וכל שחקן אמור לעזור". 

יכול להפוך לשחקן אפילו טוב יותר? אגוארו (gettyimages)

עוד אחד מהמצטיינים של סיטי עד כה העונה, סרחיו אגוארו, חזר לשחק במסגרת הליגה אחרי שריצה עונש השעיה וסיפק צמד. עם זאת, המנג'ר דורש עוד: "מברך אותו על השערים, אבל אני רוצה יותר, כי אני יודע שהוא יכול לשחק טוב יותר. אנסה לפתח יותר את היכולות שלו. אין לי מילה רעה לומר על מה שהוא עושה ברחבה, אבל אני רוצה שיהיה מעורב יותר במשחק שלנו מחוץ לרחבה. זה יעזור לו להיות שחקן אפילו יותר טוב".

בתוך כך, גווארדיולה ממשיך לספוג ביקורת חריפה מסוכנו של יאיא טורה. "ראשי סיטי חייבים להגיד לפפ שיאיא הוא כמו משפחה. איך הוא יכול לדבר עליו בצורה כזאת? איך אפשר לוותר על כוכב כזה? פפ מאמן גדול, אבל עם אישיות מחורבנת", תקף דימיטרי סלוק. "הוא צריך להבין שהוא לא יכול להעניש את יאיא בצורה כזאת. כאן זאת אנגליה, לא אפגניסטן או צפון קוריאה". 

שוב סופג אש. גווארדיולה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי