קבאיי החמיץ פנדל, 0:1 לניוקאסל על פאלאס

טאונסנד
טאונסנד | צילום: AFP

טאונסנד כבש למגפייז, שעלו מעל לקו האדום. סנדרלנד סחטה 1:1 מול סטוק סיטי

(גודל טקסט)

אוהדי ניוקאסל כבר החלו לחשוב על מאבקי הצ'מפיונשיפ, אבל מלבד מינויו של רפא בניטס למנג'ר נראה שיש גם אקסים שעוזרים להם. רק תשאלו את יוהאם קבאי, שהחמיץ פנדל ברשלנות ואיפשר למגפייז לצבור 3 נקודות יקרות במאבקי ההישרדות. במקביל, סנדרלנד ניצלה בעומק תוספת הזמן מהפסד לסטוק סיטי.

ניוקאסל – קריסטל פאלאס 0:1 

המגפייז נחלצו, לפחות זמנית, מאיזור הסכנה בתחתית הפרמייר-ליג, הרבה בזכות העובדה שיש להם יותר משחקים מאשר למתחרות הישירות. אחרי תוצאות תיקו מול מנצ'סטר סיטי וליברפול, הפעם שער של אנדרוס טאונסנד (58) הספיק כדי לשמור על הנקודות בסט. ג'יימס פארק. 

האקס יוהאן קבאי קיבל בדקה ה-70 הזדמנות לקחת איתו נקודה ללונדון, אבל בעט פנדל רשלני שקארל דארלוו עצר בקלות. כעת מחכים לבניטס ושחקניו משחקים מול אסטון וילה וטוטנהאם, שתי קבוצות שכבר אין להן יותר מדי על מה לשחק. 


יוהאן קבאי, לא הרס לאקסית (AFP)

סטוק סיטי – סנדרלנד 1:1

המארחת כבר גמרה את העונה, האורחת גילתה בעצמה כמה כוח יש במצב של להיות עם הגב לקיר. בצל יתרון משער של מרקו ארנאוטוביץ' (50), ג'רמיין דפו פרץ לרחבה בעומק תוספת הזמן והופל על ידי ג'ף קמרון האמריקני. החלוץ המנוסה קם על רגליו ומהנקודה הלבנה קבע שוויון דרמטי (90+4). 

ווסט ברומיץ' – ווסטהאם 3:0 

הפטישים צברו ניצחון שני ברציפות ועדיין נמצאים עקרונית במאבק על הכרטיס לליגת האלופות. שייקו קויאטה (34) וצמד של מארק נובל (45 ו-79) שלחו את הנקודות ללונדון. 

תוצאות נוספות: ווטפורד – אסטון וילה 2:3, אברטון – בורנמות' 1:2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי