קולו טורה חתם בסלטיק, איקרדי יחליף את היגוואין?

קולו טורה
קולו טורה |

הבלם הוותיק אצל הבויז, אמברוז יעזוב? וגם: ריאל נדחתה בהצעה על סיסוקו

(גודל טקסט)

אנחנו כבר לקראת סוף חודש יולי והמועדונים ברחבי אירופה ממשיכים לסגור את הסגלים שלהם לקראת העונה החדשה. פפ גווארדיולה הצליח לעשות מחטף לקבוצתו לשעבר, ריאד מאחרז בדרך ללונדון והאם יש סוף לסאגה סביב ג'ון סטונס?

 

 

נסגרו

מארסיי ומנם נפרדה ממיצ'י באטשואי, שעבר לצ'לסי, אבל לא נפרדה מהמשפחה אחרי שהחתימה את אחיו בן ה-18 ארון איליה איסקה. החלוץ הצעיר הצטרף לקבוצה כמושאל מאנדרלכט. ובהצגה הרשמית שלו הבטיח: "להחזיר את החיוך לפנים של אוהדי מארסיי אחרי שאחי עזב לצ'לסי".

 

Tres fier de rejoindre l'OM cette annee et de suivre les traces de mon frere j'espère vous faire honneur #TeamOMpic.twitter.com/GaldzvA0G7

— Aaron Leya Iseka (@IsekaLeya) July 23, 2016

 

הבלם הוותיק, קולו טורה ששוחרר מליברפול מצא בית חדש וחתם במדי סלטיק. נתון שישפיע על שחרור אפה אמברוז למכבי תל אביב?

 

שמועות

העיתונאי האיטלקי הבכיר ג'יאנלוקה די מארציו טוען כי יובנטוס סרבה להצעתה של מנצ'סטר יונייטד בגובה 120 מיליון יורו על פול פוגבה. ביממה האחרונה הסירה הגברת הזקנה את תמונותיו של הצרפתי מעמודי הפייסבוק והטוויטר ובמקביל סיכמה עם נאפולי על רכישת היגוואין עבור 90 מיליון יורו, אך די מארציו טוען כי הביאנקונרי דורשים 5 מיליון יורו נוספים על פוגבה, הסכום עליו מתווכחים הצדדים בשל עמלות הסוכן הגבוהות שדורש מינו ראיולה. 

 

אותו עיתונאי אף טען כי עסקת גונסאלו היגוואין מנאפולי ליובנטוס עבור 90 מיליון יורו תתבצע ללא כל קשר לעסקת פוגבה, משמע שיובנטוס לא זקוקה לכספים מיונייטד על פוגבה כדי לרכוש את היגוואין. זמן לאחר מכן דווח כי ראשי נאפולי נפגשו עם נציגיו של מאורו איקרדי, קפטן אינטר שעשוי להגיע במקומו של היגוואין.

 

עסקת היגוואין לא תיפול אם הוא לא יימכר. פוגבה (Gettyimages)

 

ניוקאסל דחתה הצעה של ריאל מדריד לרכוש את מוסה סיסוקו עבור 35 מיליון יורו. רפא בניטס שאימן את הבלאנקוס אמר: "כרגע אנחנו לא זקוקים לכסף כדי למכור את השחקנים הכי טובים שלנו".

 

ב"מארקה" טוענים שגבריאל ז'סוס מפלמייראס יגיע בסופו של דבר למנצ'סטר סיטי, לאחר שקיים שיחה אישית עם פפ גווארדיולה. התכולים ישלמו עליו כ-32 מיליון יורו, אף הוא יצטרף רק בחודש ינואר. כזכור, הדיווחים עד עתה היו כי לברצלונה היתה זכות ראשונים עליו.

 

ז'סוס. יגיע לפרמייר-ליג (gettyimages)

 

אדיראנו צפוי לעזוב את ברצלונה ולחתום בבשיקטאש, כך מדווח ה"מונדו דפורטיבו". הקטאלונים יקבלו רק 800,000 אלף יורו עבור הברזילאי בן ה-31 שצפוי להרוויח כ-2 מיליון יורו לעונה.

 

ז'וזה מוריניו מעוניין לדלל מעט את הסגל שלו, כאשר בסטיאן שוויינשטייגר וחאן מאטה צפויים להיות אלה שיעזבו. בשלב זה לא ברור איזה קבוצות יהיו מעוניינות לקלוט אותם.

 

"סאנדיי מירור" טוען שארסנל צפויה להשקיע 75 מיליון ליש"ט ברכש של ריאד מאחרז מלסטר (35 מיליון) ואלכסנדר לקאזט מליון (40 מיליון ליש"ט).

 

שוויינשטייגר. עוזב את מנצ'סטר? (gettyimages)

 

רומלו לוקאקו רוצה לחזור לצ'לסי, משום לדבריו יש לו שם חשבון פתוח, אחרי שלא קיבל צ'אנס בעידן ז'וזה מוריניו. אברטון תהיה מכונה לשחררו תמורת 75 מיליון ליש"ט. במידה ואכם יעזוב ללונדון, הטופיס ינסו להחתים את חלוץ סטוק – מרקו ארנאוטוביץ'.

 

האם יש פתרון לסאגת ג'ון סטונס? לפי דיווח ב"מייל און סאנדיי" הוא הודיע לאברטון שהוא מבקש לעזוב למנצ'סטר סיטי, שתשלם עליו 50 מיליון ליש"ט. קאלידו קוליבאלי מנאפולי מועמד להחליפו, כשגם שמו של ברונו מרטינס אינדי מפורטו הוזכר.

 

בתוך כך, זניט סט. פטרסבורג הסכימה להצעה של אברטון לרכוש את אקסל ויטסל ב-25.1 מיליון ליש"ט, אבל כעת הקבוצה של רונאלד קומאן צריכה לשכנע אותו לוותר על הצעות מאינטר, נאפולי וצ'לסי.

 

ואן פרסי. תחנה חדשה? (gettyimages)

 

העיתון הפורטוגלי "אה בולה" טוען שספורטינג ליסבון מעוניינת לרכוש את רובין ואן פרסי שצפוי לעזוב את פנרבחצ'ה, לאחר ניסיון ההפיכה הכושל בטורקיה.

 

סטוק קרובה לסיכום על רכישת ג'ו אלן מליברפול תמורת 13 מיליון ליש"ט. במקביל, גם המגן בראד סמית' צפוי לעזוב את הקבוצה של יורגן קלופ, לאחר שהתקבלה הצעת בורנמות' לרכוש אותו ב-6 מיליון ליש"ט.

 

לסטר רוצה את ודראן צ'ורלוקה מלוקומוטיב מוסקבה כדי לחזק את ההגנה שלה.

 

צ'ורלוקה. חוזר לפרמייר-ליג? (gettyimages)

 

ווסט ברומיץ' אלביון הציעה 8 מיליון יורו על בלם ברייטון לואיס דאנק.

 

נאפולי מחפשת שוער חדש ושוקלת להחתים את שוער מילאן הספרדי דייגו לופס. גם שוער צ'לסי אסמיר בגוביץ' הוזכר.

 

ווסטהאם שמה תג מחיר של 18 מיליון ליש"ט על ריס אוקספורד בו מעוניינות שתי הקבוצות של מנצ'סטר.

 

מאוריסיו איסלה, הצ'יליאני של מארסיי, בדרך ללברקוזן הגרמנית תמורת 4 מיליון יורו. גם קליארי עדיין בתמונה.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי