קונטה במסר מאיים, מוריניו מרוצה: "שיחקנו כמו שרציתי"

קונטה נראה מודאג על הקווים במשחק הבכורה
קונטה נראה מודאג על הקווים במשחק הבכורה |

מנג'ר צ'לסי התאכזב מההפסד בווינה, "המיוחד" נהנה מיכולתו של מיקיטריאן

(גודל טקסט)

אנטוניו קונטה הגיע באמצע השבוע שעבר לסטמפורד ברידג' אחרי שסיים את תקופתן כמאמן נבחרת איטליה עם הדחה ברבע גמר יורו 2016, וחודש לפני פתיחת עונת הפרמיירליג נראה שיש למנג'ר החדש של הבלוז לא מעט סיבות לדאגה.

צ'לסי אמנם יצאה למחנה האימונים באוסטריה בסגל חסר במיוחד, ללא כוכבים דוגמת אדן הזאר, אנגולו קאנטה שרק חתם אתמול, ססאר אספיליקווטה או טיבו קורטואה, אך איכזבה ב-2:0 לראפיד וינה במשחק ההכנה הראשון לעונה, כאשר בהרכב של קונטה פתחו שחקנים משמעותיים כמו דייגו קוסטה, וויליאן, ג'ון טרי ואחרים.

חודש לפני פתיחת הליגה, קונטה חושש ששחקניו רחוקים מלהיות מוכנים לעונה ואמר לאחר ההפסד: "אני דורש חינוך וכבוד. במשפחה שלי לימדו אותי לתת כבוד לכולם. אם השחקנים יבינו זאת, אז יהיו לנו יחסים קורקטיים", ירה האיטלקי.

שחקני צ'לסי אכזבו במשחק הראשון באוסטריה (Gettyimages)

בביוגרפיה שפרסם אנדראה פירלו הוא טען כי המאמן היה נוהג לזרוק חפצים בחדר ההלבשה במחצית, וכשנשאל על כך קונטה הוא הבהיר: "זה היה בעקבות התשוקה שלי להצליח. כשאתה מאמן ואפילו מוליך במחצית, אתה חושש שזה ישתנה בחצי השני. אתה חייב להעיר את השחקנים".

לעומת קונטה, מי שיכול לחייך לאחר משחק הבכורה לעונה הוא ז'וזה מוריניו, שהוביל את מנצ'סטר יונייטד לניצחון 0:2 על וויגאן שעלתה לליגת המשנה.

"השחקנים שלי כבר משחקים כמו שאני רוצה", אמר "המיוחד" בסיום והחמיא לארמני הנריך מיקיטריאן שערך את הופעת הבכורה בשדים האדומים.

הקשר הארמני הרשים ב-45 הדקות הראשונות שלו (AFP)

אוהדי יונייטד קראו בשמו של מוריניו כבר מדקות פתיחת המשחק וברשתות החברתיות החמיאו גם לאריק ביילי, בלם הרכש מחוף השנהב.

מוריניו שיתף 22 שחקנים אתמול מול וויגאן, אבל מיקיטריאן הרשים יותר מכולם כאשר סידר מצבי הבקעה לג'יימס ווילסון ששב מהשאלה בברייטון וכמעט כבש בעצמו, אך החמיץ את המסגרת. ממפיס דפאיי הוחלף במחצית לאחר שגם הוא פספס הזדמנות לכבוש ממסירה של הארמני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי