קונטה הוצג בצ'לסי: שואפים לזכות באליפות

יחזיר את האליפות לבלוז?
יחזיר את האליפות לבלוז? |

המנג'ר הודיע שטרי ישאר הקפטן: "שחקן גדול שמכיר את רוח המועדון"

(גודל טקסט)

פחות משבועיים לאחר שסיים את תפקידו על קוי נבחרת איטליה, אנטוניו קונטה הוצג היום לראשונה בתור מנג'ר צ'לסי החדש, וקיים מסיבת עיתונאים. 

"אני מאוד שמח שהגעתי לכאן, ועבדתי קשה בשביל זה. זה פרק חדש לי ולמשפחתי, אני מאושר להתחיל לעבוד במדינה מעולה וליגה מרתקת", פתח קונטה וכבר הציב מטרות: "הקבוצה חייבת להילחם בשביל האוהדים. רק קבוצה אחת זוכה בתואר האליפות, ואנחנו פה בשביל לעשות זאת וגם לחזור לליגת האלופות ולזכות בה".

קונטה סיפר על תפקידיו הקודמים שבזכותם הגיע לצ'לסי: "כשהגעתי ליובה הקבוצה סיימה שנתיים רצופות מקום שביעי. עשינו דבר בלתי רגיל כשזכינו באליפות בעונה הראשנה. הניסיון עם הנבחרת היה מרשים אף הוא. זה לעבוד עם לחץ עצום של התקשורת עליך ושל ציפיות גדולות מכל המדינה". 

לדבריו הלחץ במועדון לא ישפיע עליו: "כשאתה מנג'ר או שחקן במועדון כזה גדול אתה צריך לשאוף רק לתארים. הליגה קשה מאוד, כי שש או שבע קבוצות יכולות לזכות באליפות, אבל המצב הזה דווקא מרגש אותי. יש בליגה שחקנים פנטסטיים ומנג'רים מעולים, זה אתגר גדול עבורי להתמודד מולם". 

רוצה להתמודד מול המנג'רים הגדולים של הפרמיירליג (gettyimages)

קונטה הודיע בנוסף שג'ון טרי ישאר עם סרט הקפטן: "הוא שחקן גדול עם כרימזה ענקית. אני מתכנן לדבר איתו, כי הוא מכיר את המועדון, את הרוח שלו ועבורי הוא שחקן חשוב. כל מי ששיחק אצלי יודע שאם לשחקן מגיע לשחק, אצלי הוא ישחק". 

על סגנון האימון שלו אמר: "יש לי תשוקה גדולה למשחק, אני אוהב לעבוד צמוד עם השחקנים שלי. אנחנו עובדים קשה על כל מיני דברים במהלך השבוע ואם זה לא עובד במשחק זה מרגיז אותי. אני מתחיל עם רעיון אחד ואם זה לא עובד עובר לשני. הכי חשוב זה הרוח, הרצון להילחם עבור הקבוצה". 


קונטה מאמין בו (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי