קונטה: "הרעיונות הכי טובים לכל משחק באים לי בלילה"

קונטה. ישן שעתיים בלילה וזה מספיק לו
קונטה. ישן שעתיים בלילה וזה מספיק לו | צילום: Gettyimages

מנג'ר צ'לסי מוכן למפגש נגד ווסטהאם (22:00 בספורט1 וב-HD). פאייט ישחק?

(גודל טקסט)

אנטוניו קונטה פותח היום פרק חדש בקריירה שלו כמאמן ואוהדי צ'לסי מקווים שהאיטלקי יביא עמו שינוי לסטמפורד ברידג' לאחר עונה קשה.

 

הבלוז, שזכו באליפות לפני שנתיים ולאחר מכן התבזו בעונה שהסתיימה ללא אף תואר או העפלה אירופה, יפתחו את העונה מול ווסטהאם כאשר השם הכי נוצץ שהגיע הקיץ הוא אנגולו קאנטה שהוביל את לסטר לאליפות (החל מ-21:50 בספורט1 וב-HD).

 

 

שם נוסף שיככב ב-11 של קונטה הוא דייגו קוסטה, שכבר היה נראה כמי שעם רגל וחצי מחוץ למועדון. "אני שמח שדייגו נשאר איתנו. הוא דומה לי, תמיד הראה הרבה תשוקה ודם לטיני", אמר עליו המאמן, "לא מעניין אותי מה קרה איתו בשנה שעברה, אבל כרגע אני רואה אצלו גישה חיובית באימונים". 

 

דייגו קוסטה. קונטה מרוצה מההכנה של החלוץ לעונה (Gettyimages)

 

קונטה, שזכה בשלוש אליפויות רצופות עם יובנטוס, טען שמנג'רים אחרים חוששים לומר בקול רם שהם רצים לאליפות, אבל כי אין לו בעיה לעשות זאת. "דברים אחרים מפחידים אותי בחיים מאשר כישלון בכדורגל, אבל הליגה הזאת קשה מאוד. אני רואה עד שמונה קבוצות שיכולות לרוץ למעלה".

 

מאמן נבחרת איטליה לשעבר גם גילה שהוא מתקשה לישון לפני משחקים: "אשתי רגילה לזה. אני ישן בלילה לפני משחק שעתיים ואז גם באים לי הרעיונות הכי טובים".

 

מנגד, סלאבן ביליץ' ושחקניו נחשבים ליריבה שקונטה סופר כמועמדת להתחרות על אחד מארבע המקומות הראשונים. הכוכב הגדול של ווסטהאם דימיטרי פאייט יפתח כנראה רק על הספסל, הצרפתי טרם התאושש ממשחקי היורו ושב לאימונים רק בשבוע שעב, אולם את מקומו כעושה המשחק עשוי לתפוס אנדרה איו שהגיע מסוונזי.

 

פאייט. לא ברור כמה זמן הוא ישותף הערב (Gettyimages)

 

הרכבים משוערים

צ'לסי: טיבו קורטואה; בראניסלב איבנוביץ', ג'ון טרי, ססאר אספיליקווטה, גארי קייהיל, אנגולו קאנטה, וויליאן, אוסקר, נמניה מאטיץ', אדן הזאר; דייגו קוסטה.

 

ווסטהאם: אדריאן, מייקל אנטוניו, ווינסטון ריד, אנג'לו אוגבונה, ארתור מסואקו, שייק קויאטה, הווארד נורדבידט, מארק נובל, סופיאן פאגהולי, אנדי קרול, אנדרה איו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי