קונטה: דייגו קוסטה עובד קשה, אך צריך להשתפר

|

צ'לסי חגגה מהפך, הנרי עוקץ את ונגר, סיטי מפרקת והשיא של קלופ וליברפול

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד עשתה זאת ביום שישי, ואתמול הצטרפו אליה מנצ'סטר סיטי, צ'לסי, והאל המפתיעה עם ניצחון שני ושש נקודות משני המחזורים הראשונים. 

צ'לסי עשתה קאמבק מטורף בווטפורד ותוך שבע דקות חזרה מפיגור וניצחה 1:2. זה היה ניצחון אישי של אנטוניו קונטה על וולטר מצארי שטען בעבר שמנג'ר הבלוז העתיק ממנו את שיטת שלושת הבלמים. הפעם הטקטיקה של קונטה עבדה כשעבר לשחק עם ארבעה חלוצים בעשר הדקות האחרונות.

"אני מרוצה שהמחליפים ססק פברגאס ומיצ'י בטשואי תרמו המון כשנכנסו", החמיא קונטה לשחקניו בסיום. "ססק עובד קשה באימונים כשלשחקן חשובה יותר הקבוצה ממנו זה חשוב". המארחים טענו שדייגו קוסטה היה צריך להיות מורחק לאחר שצלל במחצית השנייה וניסה להשיג פנדל. האיטלקי יצא להגנתו: "אני לא אוהב בכלל את הרעיון ששולפים כרטיס צהוב שני על התחזות. דייגו עובד קשה כמו כולם, אבל הוא יכול עוד להשתפר".
 

Another laughable decision by Mike Dean, a ref who loves being the centre of attention.

— Andy Naylor (@AndyNaylorArgus) August 20, 2016

 

מנצ'סטר סיטי פירקה, השופט גנב את ההצגה

הסיטיזנס נראו טוב מאוד והביסו את סטוק בחוץ 1:4. לאחר השלושער בניצחון 0:5 על סטיאווה בוקרשט בליגת האלופות, סרחיו אגוארו חגג הפעם "רק" צמד, והרכש החדש נוליטו השלים צמד משלו. מה שהעיב מעט על החגיגה היו שני הפנדלים המפוקפקים שקבע מייק דין לטובת שתי הקבוצות. מארק יוז מנג'ר סטוק תקף: "הוא ניסה לגנוב את ההצגה. שני הפנדלים לא היו צריכים להישרק". 

אחת הטענות העיקריות הייתה על החוק החדש שמחייב אדום על עבירה ברחבה, גם אם לא נעשתה על מי שהיה בדרך לשער. פפ גווארדיולה הודה: "החוק הזה יכול לסבך את כולם. לא יודע מה יהיה איתו עוד חצי שנה ולכן אני רוצה שהשחקנים שלי ישמרו איזורי ולא אישי ברחבה. כל הקבוצות צריכות להיזהר ואני לא אחד שמתלונן". 


אגוארו. מתי יפסיק לכבוש? (gettyimages)

ונגר ממשיך לתרץ. הנרי: "יש מספיק כסף"

ארסנל ולסטר כבר רחוקות חמש נקודות מהפיסגה אחרי 0:0 בקינג פאוור, וארסן ונגר שוב ממשיך עם התירוצים. בסאן עקצו וטענו שהוא צריך לקבל את תואר מעביד השנה אחרי שתירץ את חוסר הרכש: "במועדון צריכים לדאוג קודם כל לשלם לכל 600 העובדים של ארסנל מדי חודש לפני שמביאים שחקני רכש". 

"חבל שאף אחד לא מדבר על ההופעה של רוב הולדינג שרכשתי ב-4 מיליון ליש"ט", אמר ונגר. "האם זה בגלל שהוא אנגלי ולא עלה 55 מיליון ליש"ט?", חלוץ העבר ופרשן בסקיי תיירי הנרי אמר בכעס: "שיפסיק לדאוג לניהול הקבוצה ויתחיל לדאוג לאימון שלה. לארסנל יש מספיק כסף לכולם".


תירוצים לא באים על חשבון רכש. ונגר (gettyimages)

ליברפול פישלה, רוכש חדש בדרך?

אחת התוצאות המפתיעות של המחזור השני היא ההפסד של ליברפול לברנלי 2:0. יורגן קלופ עלה במערך משונה ללא שחקני קישור הגנתיים ועם ג'יימס מילנר בתור מגן שמאלי כמחליף לאלברטו מורנו שפישל במשחק הראשון, אבל הפעם הפאדיחה היתה גדולה יותר. המייטירדס החזיקו בכדור 80.6 אחוזים ושברו שיא שלילי בתור הקבוצה שהחזיקה הכי הרבה בכדור והפסידה מאז עונת 2003/4. 

בתוך כך, בסקיי דווח שחברת השקעות סינית מנסה לרכוש את המועדון ומעריכה את ליברפול בכ-700 מיליון ליש"ט. היא הבטיחה בנוסף שתזרים כסף לרכש, אבל הבעלים מארצות הברית הכחישו שהם מוכרים. בינתיים קלופ קיבל גב לרכוש עוד שחקנים בחלון ההעברות הנוכחי על מנת לחזק את הקבוצה.

"החזקנו יפה בכדור, אבל בסופו של דבר צריך לנצל את זה", אמר המאמן הגרמני. "איבדנו את הכדור בחלקים קריטיים של המשחק ונענשנו, בהרבה חלקים מהמשחק היינו מסוכנים מול השער, אך פשוט לא הבקענו ונצטרך לקבל את זה".


במחזור הבא מחכה טוטנהאם. קלופ (gettyimages)

ניצחון שני ברציפות להאל

העולה החדשה האל שרבים חזו שתחזור לליגה השנייה בסיום העונה כבר עם שני ניצחונות רצופים לאחר שגברה בחוץ 0:2 על סוונזי. המנג'ר הזמני שלה מייק פילאן אמר: "לפחות עכשיו אף אחד לא יגיד שאנחנו מועמדים ראשיים לרדת ליגה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי