קונטה: הגיוני שלא נשחק מיד ברמה הכי גבוהה

קונטה. הדרבי הגדול לפניו
קונטה. הדרבי הגדול לפניו |

מנג'ר צ'לסי רוצה להוריד את מפלס הלחץ לפני הדרבי מול ארסנל (19:30 בספורט2)

(גודל טקסט)

שבוע לא קל עבר על צ'לסי. היא נחלצה מ-2:0 מול לסטר בדרך ל-2:4 ב-120 דקות בגביע הליגה באמצע השבוע, קודם לכן נכנעה בביתה 2:1 לליברפול ומעדה ב-2:2 מול סוונסי, ואם לא די בכך היא מחר יוצאת לאצטדיון האמירויות ותתארח אצל ארסנל לדרבי הגדול של לונדון (19:30, ישיר בספורטHD2).

השתיים צמודות זו לזו בטבלת הפרמייר-ליג כעבור חמישה מחוזורים עם 10 נקודות כל אחת, אך מאמן הבלוז אנטוניו קונטה יודע שמעידה שלישית ברציפות עלולה ליצור כדור שלג בעייתי, כאשר בחודש הבא מצפים לה משחקים מול האלופה לסטר ומפגש מול מוריניו ויונייטד באולד טראפורד.

"כמובן שזה משחק גדול בין שני מועדונים יריבים וזה חשוב שנציג כדורגל טוב ואיכותי. אנחנו עובדים כדי להשתפר ולשחק ברמות הגבוהות ביותר, אבל זה נורמלי שדברים יקחו זמן", אמר האיטלקי שהגיע בקיץ, "אנחנו יודעים שתעמוד מולנו קבוצה חזקה וזה פנטסטי שיש לה מאמן שמסוגל להישאר 20 שנה באותה קבוצה".

ונגר (מימין) וקונטה. מחמאות הדדיות לפני הדרבי (Gettyimages)

קונטה יחסר גם מחר את הבלם הפצוע ג'ון טרי, כך שדויד לואיז ימשיך לצדו של גארי קייהיל במרכז ההגנה. שחקן נוסף שעשוי לפתוח הוא ססק פברגאס, מי שפרץ בארסנל וכעת יפגוש אותה פעם נוספת. "זה משחק מיוחד עבורו ויכול להיות שהוא יפתח מחר, אבל יש לי עוד יום כדי לחשוב על זה", הבהיר קונטה באשר לספרדי.

בחוד כמובן ישחק דייגו קוסטה, החלוץ שנטען לאורך כל הקיץ כי ברצונו לעזוב את לונדון, אך דווקא תחת קונטה הוא נמצא בשיאו ולזכותו חמישה שערים בחמישה מחזורים. אדן הזאר צפוי להמשיך בקישור לצד וויליאן ואוסקר.

פברגאס. יפתח לראשונה העונה בליגה? (Gettyimages)

התותחנים ככל הנראה ייאלצו להסתדר ללא הצרפתי אוליביה ז'ירו שפצוע ברגלו, כך שאלכסיס סאנצ'ס עשוי לשחק כ-"9 מזויף", אבל גם לוקאס פרס הספרדי עשוי לקבל את ההזדמנות ולפתוח בחוד אחרי שכבש צמד באמצע השבוע בגביע הליגה מול נוטינגהאם. מי שבוודאות ייעדר הוא ארון ראמזי, שישוב רק לאחר פגרת הנבחרות.

סאנצ'ס. "9 מזויף" או שיחזור לקישור? (Gettyimages)

המנג'ר ארסן ונגר סרב להתייחס לדבריו של ז'וזה מוריניו – "יום אחד אפגוש אותו מחוץ למגרש ואשבור לו את הפנים" – ורק אמר בקצרה: "לא קראתי את זה ובוודאי שלא אקרא. אני כאן כדי לדבר על כדורגל".

בניגוד לצ'לסי, ארסנל דווקא פתחה את העונה עם שתי מעידות רצופות, ב-4:3 הביתי לליברפול ולאחר מכן סיימה ב-0:0 בחוץ מול לסטר, אלא שמאז ניצחה שלושה משחקים ברציפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי