קלופ יכול לחייך: אוריגי וגם אג'אריה בלטו

סטארידג'
סטארידג' | צילום: Gettyimages

ליברפול שייטה לרבע, הגרמני החמיא גם לסטארידג' שכבש צמד: "פנטסטי"

(גודל טקסט)

יורגן קלופ טען שהוא אוהב את גביע הליגה, אבל עדיין ביצע 11 שינויים בהרכב. זה לא ממש שינה את העובדה וליברפול שלו העפילה לרבע הגמר אחרי 1:2 על טוטנהאם באנפילד.

 

הלונדונים שעשו מצידם 10 שינויים נראו רע כמי שהגיעו בעיקר להיפטר מהעול של המפעל. השוער השני של התרנגולים מישל וורם הפגין יכולת מצוינת ומנע תבוסה ונשאלת השאלה מה הוא עושה על הספסל של הלונדונים כשהוא יכול לשחק בכל קבוצה אחרת בפרמייר-ליג.

 

 

בליברפול יכולים להיות מרוצים מדניאל סטארידג' ששוב הראה עד כמה הוא חלוץ יעיל כשגם דיבוק אוריגי היה מצוין עד שנפצע. גם הצעיר הקשר הניגרי אובי אג'אריה בן ה-18 הפגין ניצוצות נהדרים.

 

סטארידג' אוהב את גביע הליגה אחרי שכבש את שערו העשירי במפעל בשמונה משחקים אחרונים. קלופ נראה מרוצה בסיום כשהוא מחבק את כל הצעירים: "סטארידג' כבש עבורנו שערים נפלאים והיה פנטסטי, אבל גם אחרים יכלו לכבוש. היה לנו משחק מצוין".

 


אוריגי, הפגין ניצוצות (AFP)

 

מאוריסיו פוצ'טינו טען אחרי המשחק שהשופט היה צריך להרחיק את אלכסנדר ארנולד, שהוא השחקן ה-17 שזכה להופעת בכורה בעידן קלופ, על עבירה נגד בן דיוויס, אבל ג'ון מוס הראה לו רק צהוב. "זה היה קצת מוזר שיורגן קלופ והעוזר שלו זליקו בובאץ' התלוננו על עבירה של קווין וימר על דני אינגס בעוד שהשחקן שלהם היה צריך להיות מורחק על תיקול. זה מוזר שכל הספסל שלהם התלונן. זו הסמכות של השופט לקבוע. הם התלוננו על עבירה רגילה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי