קלופ ניסה לצנן: אסור לחגוג אליפות אחרי 11 מחזורים

ריקוד המכונה
ריקוד המכונה |

ליברפול בעננים, המאמן על הקרקע. מחמאות לאג'ריה, סאקו בדרך לניס?

(גודל טקסט)

ליברפול עלתה אמש (ראשון) לפסגת הפרמייר-ליג לראשונה מאז 2014 והזכירה הרבה ניצוצות מעונת הכמעט אליפות שהסתיימה בהחלקה של סטיבן ג'רארד ב-2:0 לצ'לסי. 1:6 ענק על ווטפורד הקפיץ את יורגן קלופ קדימה וגרם לפנטזיות רבות במרסיסייד.

 

אוהדי ליברפול ברחבי העולם ובאנגליה חוגגים, אבל הגרמני מיהר להזהיר שצריך להישאר עם הרגליים על הקרקע. "אפשר להרגיש טוב, אבל אסור לחגוג אליפות אחרי 11 משחקים. כשהתוצאה נותנת לך את ההרגשה כאילו זה ניצחון קל המשמעות היא שיש הרבה עבודה מאחוריה", אמר.

 

 

"צ'לסי נהדרת, גם סיטי וארסנל, אלוהים, אנחנו צריכים להיות טובים", הוסיף במבט קדימה. "אני לא מעונין לדבר על אליפות. עבורי חשוב שנראה כמו קבוצה שמסוגלת לנצח משחקים. אם מישהו חושב שהפרש נקודה אחרי 11 מחזורים מעיד למה שיקרה העונה אני לא יכול לעזור לו", סיכם.

 


להטו, אבל זה יספיק להמשך? (Gettyimages)

 

רוברטו פירמינו ופליפה קוטיניו קיבלו כל אחד ציון 9 וסאדיו מאנה ציון 8 ב"מירור". בתוך כך ההתלהבות היתה גם מהילד החדש אובי אג'ריה בן ה-18 ששיחק לראשונה בפרמייר-ליג. הקשר הניגרי שנולד בלונדון מפתח תקוות גדולות בליברפול אחרי שהגיע ב-2014 דווקא מארסנל.

 

מאמן צרפת דידיה דשאן, קרא לבלם הצרפתי של ליברפול, ממאדו סאקו, לעזוב את ליברפול. הוא הושעה באפריל בגלל שימוש בחומרים אסורים, אבל לאחר מכן התברר שהוא זכאי ולמרות זאת כבר איבד את אמונו של קלופ. "חייב להיות לו פיתרון. שיימצא קבוצה אחרת", אמר מאמן נבחרת צרפת. מי שייעץ לו על היעד הבא היה אקס ליברפול מריו באלוטלי שהציע לו לעבור לניס: "יש לנו מקום עבורו בקבוצה". אז הנושא ייפתר בקרוב?

 


אג'ריה עם קלופ, תקוות גדולות (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי