קלופ: "אני אשם שארסנל חזרה, הם היו אבודים"

קלופ
קלופ | צילום: gettyimages

מנג'ר ליברפול אחרי ה-3:4: "החגיגה היתה מוגזמת". ונגר שוב תירץ

(גודל טקסט)

המשחק הגדול הראשון של העונה בליגה האנגלית – בין ליברפול לארסנל – סיפק את הסחורה ובענק. המייטירדס יצאו מאצטדיון האמירויות בלונדון עם 3:4 משוגע – 90 דקות שהשאירו טעם של עוד. איזה מזל שיש עוד 37 מחזורים בהמשך הדרך.

קודם כל, קצת מספרים מהטירוף שהתחולל בלונדון: זו הייתה הפעם החמישית שליברפול כובשת לפחות 4 שערים בליגה ב-2016; ליברפול גם הפכה לראשונה מאז 2009 שכובשת רביעיה מול ארסנל בחוץ; לא פחות מ-19 מסירות מדויקות עברו לפני השער השני של פליפה קוטיניו; זו הייתה הפעם הראשונה מאז עונת 53/54 ששתי הראשונות מאשתקד (לסטר וארסנל) מפסידות במחזור הפתיחה.

יורגן קלופ התרגש מאוד מהניצחון של קבוצתו – אפילו קצת יותר מדי, לטענתו. "יש לי חלק גדול בכך שארסנל חזרה למשחק (צימקה ל-4:3 אחרי שפיגרה 4:1), מכיוון שאסור היה לי לחגוג את השער הרביעי בצורה הזאת בידיעה שנותרו עוד 35 דקות", הודה המאמן הגרמני והוסיף: "דווקא ברגע הזה, כיבינו את המכונה. המשחק לא היה גמור. ארסנל הייתה אבודה, אבל הענקנו לה נתיב חזרה למשחק".


קוטיניו, סיפק את הברק עבור ליברפול (gettyimages)

"שום דבר לא בטוח עד השריקה האחרונה", הדגיש מאמן ליברפול. "זו הפרמייר-ליג ושום דבר לא עומד לבוא לנו בקלות בליגה הזאת. יחד עם זאת, בסך הכל הניצחון הגיע לנו. אנחנו תמיד יכולים להבקיע שערים, אבל אנחנו גם יכולים להגן בצורה הרבה יותר טובה".

בצד השני, ארסנל פתחה עונה שניה ברציפות עם הפסד במשחק ביתי – מה שהוביל למקבץ התירוצים הקבוע של ארסן ונגר. "שיחקנו טוב מאוד במחצית הראשונה והיינו חסרי מזל לספוג לפני ההפסקה, שכן הבעיטה החופשית הייתה גבולית", התעקש המנג'ר הוותיק. "לאחר מכן שילמנו מחיר על חוסר הניסיון. אנחנו עובדים קשה כדי לצרף שחקן או שניים עד סגירת החלון, אבל צריכים להיות הגיוניים".

"היה חסר לנו ניסיון בחלק האחורי וגם היינו קצרים מבחינת פיזית. דחפנו שחקנים כמו ארון ראמזי", הוסיף הצרפתי שפתח את העונה ה-20 שלו בארסנל. "זו סיטואציה בלתי אפשרית לקבל שחקנים בחזרה מהיורו ולהתכונן כראוי למשחק". כן, עונה חדשה, אבל שום דבר לא השתנה בממלכת ונגר.


עונה חדשה ושום דבר לא השתנה. ונגר (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי