קלופ: "הוכחנו שאפשר לנצח גם את האלופה"

|

ליברפול הביסה 1:4 את לסטר באנפילד המשופץ, לייבה התנצל בפני האוהדים

(גודל טקסט)

הסיפתח באנפילד המשופץ הסתיים עם ניצחון ענק של ליברפול 1:4 על האלופה לסטר. זה היה משחק הבית הראשון העונה, כשבשנה שעברה המייטירדס רשמו שמונה נצחונות ביתיים בלבד. 

ליברפול הציגה כדורגל התקפי משובח, למרות שסבלה מצרות בהגנה. כשהפצועים שלה בחלק האחורי יחזרו ייתכן שבכל זאת חבורתו של יורגן קלופ תוכל לרוץ חזק בצמרת. נכון לעכשיו היא במקום החמישי כשרק היריבה העירונית אברטון יכולה לעבור אותה במחזור הנוכחי.

"זה היה אתגר גדול עבורנו היום. אחרי הפתיחה הלא משכנעת הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק מצוין", הודיע קלופ בסיום. "כשמשהו לא הולך בקבוצה חייבים תמיד להיאחז בסגנון המשחק שלנו. שיחקנו כדורגל רגוע, אבל אי אפשר ליצור מצבים בכל מסירה ותנועה. לסטר קבוצה טובה שאיימה עלינו כל הזמן גם אחרי ה-1:3. זאת היתה הופעה מצוינת באיצטדיון נפלא". 

מי שנהנה מיום טוב הוא דניאל סטארידג', שאמנם לא כבש, אבל חזר להרכב ובישל לסאדיו מאנה: "היה לנו חשוב לצאת לכר הדשא באיצטדיון המחודש ולהראות לאוהדים שלנו שאנחנו יכולים לנצח את האלופה ולשחק ברמה הכי גבוהה שבוע אחרי שבוע. אין לי בעיה לרוץ הרבה כל עוד החברים שלי עושים תנועה במגרש ומגיעים למצבים. אני עוד לא מחודד מספיק, אבל אני בטוח שגם זה יגיע".


סטארידג' ומאנה. מתחיל לתקתק (AFP)

לוקאס לייבה שהוצב בתור בלם הפגין יכולת חלשה ועשה טעות נוראית שאיפשרה לג'יימי וארדי לצמצם. הברזילאי הרשה לעצמו להתלוצץ לאחר המשחק: "זה הבישול הראשון שלי מזה עשר שנים". אוהדי ליברפול יצאו נגדו ברשתות, אבל קלופ הרגיע: "הוא היה איש המשחק, כי הוא שמר על המשחק מעניין עד לסיום וזה מה שצריך לעשות". 

ציון דרך נוסף נרשם אתמול כשבזכות שיפוץ היציע החדש, 53 אלף אוהדים הגיעו לאנפילד – הכמות הגדולה ביותר מאז 1997. ביציע התמוגגו מנחת חלק מכוכבי העבר של ליברפול ביניהם קני דלגליש, איאן ראש, טרי מקדרמוט, פיל ניל וג'יימי קארגר שהגיע הישר מהדרבי של מנצ'סטר. כל אלה חולמים לראות את המייטירדס רצים העונה לאליפות ראשונה מאז 1990.
 

I would like to thanks all the fans for the support today.
Yes it was a mistake but I accepted… https://t.co/A1gGHBsTqF

— Lucas Leiva (@LucasLeiva87) September 10, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי