קלופ: "השחקנים התרגשו ולא הקשיבו לי 4 ימים"

הרבה שנאה. קוטיניו ולנון בדרבי הקודם
הרבה שנאה. קוטיניו ולנון בדרבי הקודם | צילום: Gettyimages

ליברפול נערכת לדרבי נגד אברטון, שלא ניצחה אותה בעשרת המפגשים האחרונים

(גודל טקסט)

יורגן קלופ יחווה את הדרבי הראשון שלו במרסיסייד וה-226 בין הקבוצות, כשליברפול תארח הערב את אברטון למשחק יוקרתי (21:45, ישיר בספורט1). הראש של ליברפול נמצא כבר בשבוע הבא, אז ייערך המשחק הראשון בחצי גמר הליגה האירופית נגד ויאריאל. אבל קלופ הבטיח שיעלה עם הרכב חזק והוא לא ישמור על שחקנים למשחק מול הרביעית בליגה הספרדית.

 

RACING POST BACK: Red Alert! #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/l2zTzsB4Ut

— Neil Henderson (@hendopolis) April 19, 2016

הדרבי של ליברפול הוא המפגש הכי סוער בפרמייר-ליג, ונשלפו בו 20 אדומים ב-46 משחקים. אברטון לא ניצחה את ליברפול כבר עשרה משחקים, הרצף השלילי הכי ארוך שלה מאז 1984, אז במשך חמש שנים היא לא ניצחה 11 משחקים. ליברפול הפסידה רק משחק אחד ב-18 המפגשים האחרונים בין הקבוצות. 

 

 

קלופ אמר: "אני מאוד מתרגש לקראת המשחק הזה. שמעתי כל כך הרבה על הדרבי של ליברפול, אבל אני חי עבור המשחקים האלה. אני בטוח שמבחינת השנאה והלהט הוא לא יותר סוער מהדרבי של הרוהר בין דורטמונד לשאלקה". הוא הוסיף: "אני רוצה להופך את האנשים מאושרים", וחזר על דברים שאמר ביל שנקלי המנג'ר האגדי לשעבר של ליברפול.

 

אחרי ההתרגשות הגדולה שהוא חווה במפגש הכפול נגד דורטומנד, הגרמני אמר: "זה נחמד שיש משחק כזה, למרות לוח הזמנים הצפוף שאני לא צריך למצוא עבורו את המילים. אני מאמן כבר 15 שנה וכל משחק חשוב, אבל כשיש משחקים כאלה יש אווירה אדירה ארבעה ימים לפני כן. דיברתי עם השחקנים על בורנמות' והייתי יכול לראות שהם לא מקשיבים. הראש שלהם היה כבר ביום ראשון באברטון".

 

לא מזלזל בליגה. קלופ (gettyimages)

 

קלופ, שמקווה לניצחון שישי בשמונה משחקים ואמר: "אנחנו לא מזלזלים בליגה. המטרה היא לסיים במקום החמישי". הוא הבטיח לעלות עם הרכב חזק, אבל רמז: "יש לנו עוד תשעה משחקים לסיום העונה, מינימום שמונה ואין טעם לשחק עם אותם 11 שיהיו עייפים. אנחנו עוד לא חושבים על ויאריאל אלא על המיקום בליגה". בליברפול יחסרו אמרה צ'אן שלא ישחק עוד העונה בליגה וג'ורדן הנדרסון הפצוע אף הוא.

 

אברטון רוצה שהאוהדים יהיו גאים

באברטון יש אכזבה גדולה מיכולת הקבוצה העונה. הטופיס עם הראש למשחק בוומבלי בשבת מול מנצ'סטר יונייטד בגביע. רוברטו מרטינס שהכיסא שלו מתנדנד בטוח שאוהדי הכחולים יעודדו את קבוצתו בטירוף למרות שקבוצתו צברה רק ארבע נצחונות ב-20 משחקים אחרונים. "אנחנו צריכים לדאוג שהשבוע נעשה את האוהדים שלנו גאים במועדון", הצהיר.

 

המחאות נגד מרטינס מתגברות (gettyimages)

 

הרכבים משוערים

 

ליברפול: סימון מיניולה; ניית'אן קליין, דייאן לוברן, ממאדו סאקו, אלברטו מורנו; ג'יימס מילנר, לוקאס לייבה; אדם לאלנה, פיליפה קוטיניו, רוברטו פירמינו; דיבוק אוריגי.

 

אברטון: ג'ואל רובלס; קאלום קונולי, חוסה פונס מורי, ג'ון סטונס, בריאן אוביידו; מוחמד באשיץ', ג'יימס מקארת'י, רוס ברקלי, ג'רארד דאולפאו; רומלו לוקאקו, קווין מיראלס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי