קלופ: "התאהבתי בגביע הליגה, רוצה לזכות בו"

קלופ
קלופ |

ליברפול מחכה לטוטנהאם בהרכב משני, מיניולה יפתח (21:45, ספורט1)

(גודל טקסט)

ליברפול וטוטנהאם ייפגשו היום (שלישי, 21:45, ספורט1) למפגש מסקרן בגביע הליגה באנפילד כששתי הקבוצות צפויות לשחק בהרכבים משניים.

 

יורגן קלופ צפוי לתת קרדיט לסימון מיניולה המתוסכל שהפך לשוער המשנה לאחר שלוריס קאריוס הועדף על פניו."כרגע יש לנו שוער מספר 1 וזה הגרמני. אני לא רוצה להשאיר אותם בערפל. אחרי הפגרה של הנבחרות דיברתי עם שניהם והבהרתי מי מספר 1 ומי 2", הסביר קלופ ששיבח את מיניולה על כך שהוא קיבל את הבשורה בצורה יפה: "הוא מקצוען אמיתי".

 

 

ליברפול מרשימה תחת הגרמני. מאז שהצטרף לליברפול, היא כבשה יותר מכל קבוצה אחרת (75), זכתה בהכי הרבה תיקולים (660) ויצרה הכי הרבה מצבים (530). היא גם הקבוצה הכי יציבה בליגה עד כה למעט ההפסד שלהם לברנלי במחזור השני 2:0.

 

לגבי גביע הליגה קלופ הצהיר חד וחלק: "התאהבתי במפעל ואני רוצה לזכות בו. בשנה שעברה הגענו לגמר ואני רוצה ללכת צעד אחד קדימה". ליברפול הפסידה בשנה שעברה בגמר גביע הליגה לסיטי בפנדלים אחרי 1:1. דווקא על הזכיה באליפות הפרמייר-ליג לראשונה מאז 1990 קלופ טוען שהוא לא מוטרד: "לא מעניינים אותי הדיבורים על זכייה בתואר. טבעי שאנשים מדברים על כך בגלל שאנחנו בצמרת, אבל אנחנו רק באוקטובר. ברור שהאווירה סביבנו מצוינת, אבל הדרך עוד ארוכה".

 

מי שעוד עשוי לקבל דקות הוא גם החלוץ דני אינגס ששיחק רק פעם אחת העונה כמחליף. קלופ שיבח אותו על הגישה שלו באימונים למרות שהוא לא משחק הרבה.

 

 

Danny #Ings set to face Spurs whilst #Klopp admits #LFC have been 'no where near 100%" – Backpage of the #Liverpool Echo #EFLCuppic.twitter.com/KTHOrJCZf1

— LFCZA (@LFCZA) October 25, 2016

 

טוטנהאם תהיה ללא מוסה סיסוקו שהורחק לשלושה משחקים בגלל המרפק שהכניס להארי ארטר במשחק ה-0:0 נגד בורנמות' בשבת החולפת.

 

הרכבים משוערים
ליברפול: סימון מניולה, נתנאל קליין, ג'ואל מאטיפ, רגאנר קלאבן, ג'יימס מילנר, אמרה צ'אן, ג'ורג'יניו ווינאלדום, מרקו גרויץ', סאדיו מאנה, פליפה קוטיניו (דני אינגס), דיבוק אוריגי

 

טוטנהאם: מישל וורם, בן דיוויס, קמרון קרטר-ויקרס, קיראן טריפייר, קווין וימר, הארי ווינקס, ג'וש אונומה, אריק לאמלה, טום קרול, ג'ורג'ס-קווין אנקודו, וינסנט יאנס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי