קלופ: 1:2 עדיף על 0:4. משאיר אותנו עירניים

| צילום: gettyimages

מנג'ר ליברפול נשאר רגוע. יום הולדת מאכזב לוונגר: "לא היינו מספיק חדים"

(גודל טקסט)

תשע דקות בלבד היו חסרות אתמול לליברפול כדי לעלות למקום הראשון בליגה לראשונה מאז הריצה לאליפות ב-2014. למרות זאת, הניצחון על ווסט ברומיץ' אלביון 1:2 מאותת שהחבורה של יורגן קלופ תדבר חזק עד סיום העונה. 

"זו הייתה הנאה לראות את ליברפול משחקת כיחידה אחת לוחמת", אמר המאמן הגרמני. "בארץ האגדות אולי המשחק היה צריך להסתיים 0:5 עבורנו, אבל הייתה במשחק אחת האווירות הכי טובות שראיתי באיצטדיון העונה. הגענו להמון מצבים ולא ניצלנו את זה. מצידי תוצאה של 1:2 טובה יותר מ-0:4, כי זה משאיר אותך עירני למשחק הבא. מה יהיה בעתיד? עד עכשיו לא ראיתי קבוצה חלשה בפרמייר ליג".

על פרישתו המסתמנת של סטיבן ג'רארד הבהיר קלופ שיהיה לו מקום בעתיד בליברפול. אגב, בתוכניית המשחק הצהיר הגרמני שהוא מאושר על כך שהמגן ג'ו גומס שהרשים בתחילת העונה שעברה חזר לאימונים ועשוי לשחק בקרוב.  המייטירדס מרשימים עם קלופ. מאז שהצטרף, הם כבשו יותר מכל קבוצה אחרת (75), זכו בהכי הרבה תיקולים (660) ויצרו הכי הרבה מצבים (530).

ארסנל לעומתה, פספסה הזדמנות להמשיך בסדרת הנצחונות שלה. ארסן ונגר אומנם השיג את המקום הראשון ביום הולדתו ה-67, אבל רשם רק תיקו חלש ומאכזב 0:0 נגד מידלסברו. זו הייתה חגיגת יום ההולדת הגרועה ביותר של המאמן הצרפתי ששיחק פעמיים קודם לכן ביום הולדתו וניצח בשתיהן.


השנה ה-68 שלו התחילה לא טוב (gettyimages)

"אני מתוסכל. לא היתה לנו את החדות שמאפיינת אותנו העונה. החזקנו 75 אחוז בכדור ובכל זאת לא ניצחנו", אמר ונגר אחרי שבאמצע השבוע התותחנים רמסו את לודוגורץ בליגת האלופות 0:6. מנג'ר מילדסברו, אייטור קרנקה: "ידענו עד כמה ארסנל מסוכנת בהתקפה ועבדנו כל השבוע כדי לעצור אותם". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי