קלופ: אפשר לומר שזאת ליברפול שאני בניתי

קלופ
קלופ |

המנג'ר עקץ: לא הייתי משלם 100 מיליון על איש. קריוס ייעדר כחודשיים

(גודל טקסט)

"אני כבר יכול להגיד שזה הסגל שלי, שאני בניתי ויכול להוסיף שאני גם מאוד מרוצה מהאיכויות שלו", אמר יורגן קלופ, מנג'ר ליברפול, לקראת המשחק מול מילאן (ראשון 06:00, שידור ישיר בספורטHD2) בארצות הברית במסגרת גביע האלופות.

ליברפול לא רכשה שמות מפוצצים ולא שפכה כספים, אבל הגרמני לא מקונן על כך. להפך: "גם אם הייתי יכול לשלם סכום של 100 מיליון יורו ויותר על שחקן לא הייתי עושה זאת", הצהיר קלופ כשהוא מתכוון מן הסתם למעבר הצפוי של פול פוגבה למנצ'סטר יונייטד, "אני אוהב לעשות דברים אחרת. אם אני כבר מוציא אני רוצה לבנות בו קבוצה, באמת קבוצה".

ליברפול צירפה שישה שחקנים עד כה הקיץ: סדיו מאנה מסאות'המפטון, ג'יורג'יו וינאלדום מניוקאסל, ג'ואל מאטיפ משאלקה, מרקו גרואיץ' מהכוכב האדום, רגנאר קלאבן מאאוגסבורג והשוער לוריס קריוס ממיינץ. לא נוצץ, אבל לפחות קלופ מציין כי "כל השחקנים שהגיעו היו שחקנים שאני רציתי, שחקנים מחוץ ל-"בריכה" שאפשר לבנות אותם. שחקנים שיכולים לעשות את קפיצת המדרגה שלהם יחד איתנו".

במקביל קלופ נפרד משישה שחקנים ועוד חמישה אחרים שנתבקשו לעזוב וגם מכך הוא מרוצה. "לא ניתרו לי בסגל שחקנים שאני לא רוצה וגם לא מכרנו אף שחקן שאני רציתי שיישאר", סיכם הגרמני, "עכשיו זאת הקבוצה שלי ואני כבר מרגיש באטמוספירה שמשהו מיוחד מתבשל כאן. ואני מרגיש גם שהאוהדים מרגישים כמוני, שאפשר לעשות משהו מיוחד. בכלל אנגליה מדינה נורא רומנטית".


מוריניו, הוא בוודאי יגיב לקלופ (gettyimages)

בתוך כך, הרכש החדש של ליברפול לוריס קריוס נפצע במשחק האימון בו הפסידה 1:0 לצ'לסי וייעדר כחודשיים. הגרמני שאמור להיות השוער הראשון במקומו של סימון מיניולה, שבר את ידו לאחר שפגע בבלם קבוצתו דיאן לוברן ויחמיץ את פתיחת העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי