קלופ: שיחקנו מדהים, היה מאוד כיף לצפות מהצד

|

ליברפול ניצחה 1:2 את צ'לסי, המאמן חגג: "יש לנו ביטחון ביכולת שלנו"

(גודל טקסט)

ליברפול אותתה לחבורת הצמרת כי יש לספור גם אותה במאבק לאליפות לאחר שניצחה 1:2 את צ'לסי ונצמדה אליה בטבלה עם 10 נקודות מחמישה משחקים. "שיחקנו כדורגל מדהים, ההתחלה היתה מרהיבה, היה כיף מאוד לצפות בזה מהצד", אמר בסיום המאמן יורגן קלופ.

 

"אני מרוצה שהשגנו 10 נקודות אחרי חמשת המחזורים הכי קשים שיש", המשיך המאמן. "אנחנו יודעים שאנחנו מסוגלים לשחק כדורגל מצוין, יש לנו גם ביטחון ביכולת שלנו, אבל עכשיו זה הזמן להביא אותה לידי ביטוי בכל משחק".

 

 

קלופ בהחלט היה נרגש מהניצחון ונראה חוגג עם שחקניו על הדשא לאחר שריקת הסיום: "אני מאמן כבר 16 שנה ותמיד שואלים אותי איך הקבוצות שלי שומרות על כזאת רמת אינטנסיביות, אבל זו לא האינטנסיביות, אלא הדרך בה את מצליח לנצל את חולשות היריב. נכון שאי אפשר לנצח בלי לרוץ, אבל אם אתה יודע לשחק משחק פשוט, אתה לא חייב לרוץ כמו משוגע".

 

הנדרסון. אחד השערים היפים של השנה (gettyimages)

 

עם זאת, עם כל הכבוד לקלופ, איש המשחק היה ללא ספק ג'ורדן הנדרסון שכבש שער שבוודאות יככב במצעדי סיום העונה, לאחר שבעט כדור מ-25 מטר שגם טיבו קורטואה הגדול לא הצליח לעצור: "השגנו ניצחון מאוד חשוב", כתב בחשבון האינסטגרם שלו, "זה היה משחק מאוד קשה אבל הצלחנו לעמוד במשימה ולהשיג את שלוש הנקודות. תודה לכל האוהדים על תמיכה נהדרת".

 

מהצד השני, צ'לסי פספסה הזדמנות לעלות לראשות טבלת הפרמייר-ליג לאחר 18 חודשים, מאז זכתה באליפות ב-2015. "כשאתה סופג שני שערים מול קבוצה טובה כמו ליברפול אתה משלם מחיר יקר", אמר מאמן הבלוז אנטוניו קונטה.

 

קונטה. לקח אחריות (gettyimages)

 

קונטה גם ביקר את שחקניו, שלדעתו לא נתנו 100 אחוז מעצמם: "צ'לסי הוא מועדון גדול, אך אם אתה רוצה קבוצה גדולה אתה חייב לשים לב לכל פרט בכל רגע של המשחק. הפעם לא עשינו את זה. אסור לשחקנים לשכוח מה היה כאן בשנה שעברה. זה לא רגיל שמועדון כמו צ'לסי מסיים במקום העשירי בטבלה. אנחנו חייבים לעבוד מאוד קשה כדי שמקרה כזה לא יחזור".

 

עם זאת, הוא לקח את מלוא האחריות על ההפסד: "כשקבוצה מפסידה כולם אשמים, אבל אני המאמן ואני חייב לעשות יותר מכולם. אין חשיבות לעובדה שזה הפסד ראשון, זאת לא הפעם הראשונה שראיתי את הדברים האלה, וזה משהו שאהיה חייב לעבוד עליו. אנחנו חייבים להבין שכל משחק הוא מכריע ולשחק בסבלנות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי