קרן אור: 1:4 ליונייטד על לסטר, שער לפוגבה

פוגבה. מתחיל לספק את הסחורה
פוגבה. מתחיל לספק את הסחורה | צילום: gettyimages

אחרי שני הפסדי ליגה השדים האדומים סיפקו בליץ אדיר וסגרו סיפור במחצית

(גודל טקסט)

לפעמים מהפכות מצליחות. ז'וזה מוריניו הוציא את וויין רוני מההרכב, זרק מהסגל את לוק שואו והנריך מחטריאן, ובכל זאת מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:4 את לסטר. אולי זה הגיע באיחור של שבועיים.

 

בהתחלה זה לא נראה מבטיח, כאשר האלופה שלטה בכל נקודה על המגרש, אך השדים האדומים ידעו לנצל את ההזדמנות הבודדת שניתנה להם כאשר בדקה ה-22 כריס סמולינג מצא את הרשת מכדור קרן.

 

 

מאותה רגע יונייטד השתלטה על המשחק. פול פוגבה וזלאטן איברהימוביץ' המשיכו לאיים על השער של רוברט צילר, לפני שמהלך קבוצתי נהדר הוטביל לשער השני במשחק מרגליו של חואן מאטה. השדים האדומים לא נרגעו כשתוך חמש דקות כאשר מרכוס ראשפורד ופוגבה מצאו גם הם את הרשת.

 

מוריניו הצליח לעצור מעט את הסחף, אך גם הוא יודע שאחרי מהפכות צריך להשליט קצת סדר וזה לא יהיה קל. בצד השני, קלאודיו ראניירי יהיה חייב לעשות חושבים לקראת ההמשך, לאחר שקבוצתו ספגה כבר עשרה שערים בשלושה משחקי החוץ שלה בליגה.

 

רוני. לא מתחשבים בתהילת העבר (gettyimages)

 

הרכבים

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה; אנטוניו ולנסיה, אריק ביילי, כריס סמולינג, דיילי בלינד; ג'סי לינגארד (מייקל קאריק/ 78), חואן מאטה (אשלי יאנג/ 87), פול פוגבה, אנדר הררה; מרכוס ראשפורד (וויין רוני/ 83), זלאטן איברהימוביץ'.

 

לסטר: רוברט צילר; דני סימפסון, רוברט הות', ווס מורגן, כריסטיאן פוקס; דני דרינקווטר, דניאל אמרטי, מארק אולברייטון (ג'פרי שלאפ/ 62), ריאד מאחרז (אנדי קינג/ 46), איסלם סלימאני; ג'יימי וארדי (דמאריי גריי/ 46)

 

מהלך המשחק

דקה 22

מנצ'סטר יונייטד עלתה ליתרון 0:1: דווקא לאחר דקות טובות של לסטר, השדים האדומים קיבלו כדור קרן. מאטה הרים לרחבה, סמולינג עלה מעל כולם ונגח מקרוב פנימה.



סמולינג. עלה מעל כולם (gettyimages)

דקה 27

מהלך מרהיב של יונייטד. פוגבה הרים כדור שהשאיר את זלאטן לבד ברחבה, איברהימוביץ הוריד את הכדור עם החזה ובעט בסיבוב מהאוויר, אך הכדור חלף מעל המשקוף ויצא לחוץ.


זלאטן. היה קרוב לכבוש את שער העונה (gettyimages)

דקה 30

פוגבה קיבל כדור בפינה השמאלית של הרחבה, הרים ראש ושלח בעיטה מדויקת לחיבורים, אך לצערו צילר היה במקום והדף לקרן.

דקה 37

מנצ'סטר יונייטד עלתה ליתרון 0:2: מבצע קבוצתי נהדר של השדים האדומים. מאטה החל במהלך עם מסירה לפוגבה, הצרפתי העביר ללינגארד שבנגיעה מצא את הספרדי שכבש בבעיטה מצוינת.



מאטה. מבצע קבוצתי נהדר (gettyimages)

דקה 40

מנצ'סטר יונייטד עלתה ליתרון 0:3: תרגיל מפתיע של השדים האדומים מכדור קרן. בלינד שלח כדור רוחב למאטה, הספרדי העביר בנגיעה לראשפורד שדחק מקרוב את השלישי.


ראשפורד. גם הוא שותף לחגיגה (gettyimages)

דקה 42

מנצ'סטר יונייטד עלתה ליתרון 0:4: שוב כדור קרן, שוב שער של השדים האדומים. בלינד הרים כדור לרחבה, פוגבה עלה גבוה ומצא את הרשת לראשונה באנגליה.




פוגבה. שחרר אנחת רווחה (gettyimages)

דקה 59

לסטר צימקה ל-4:1: גריי המחליף קיבל כדור על סף הרחבה, עבר שחקן אחד ושחרר פצצה לחיבורים, דה חאה זינק אך לא היה יכול לעצור.


גריי. שער נפלא (gettyimages)

דקה 66

גם זלאטן רוצה להצטרף לרשימת הכובשים. ליגארד העביר כדור רוחבה מצוין, איברהימוביץ בעט כדור שטוח לפינה הקרובה, אך צילר זינק טוב והדף לקרן.


זלאטן. יודע כמה קרוב הוא היה (gettyimages)

דקה 83

רוני החליף את ראשפורד. חילופי דורות?


רוני נכנס למשחק. סופה של תקופה? (gettyimages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי