ראיולה: אין סיכום בין יונייטד ויובה על פוגבה

משולש לוהט.
משולש לוהט. | צילום: GettyImages

לאחר שנראה כי העניין סגור, הסוכן הפתיע: "זה רק משחק בתקשורת"

(גודל טקסט)

לאחר שנראה שהסוף קרוב והודעה רשמית שמאשרת את מעברו של פול פוגבה מיובנטוס למנצ'סטר יונייטד, סוכנו של הקשר מינו ראיולה, הפתיע את כולם.

"עיתונאים הם כמו תוכים, אין סיכום בין שני המועדונים", כתב הסוכן בטוויטר. "זה רק משחק בין התקשורת האיטלקית לאנגלית, מי מודיע על כך קודם ומי גרוע יותר". אם הודעתו אכן נכונה, יתכן שייקח זמן עד שההודעה הרשמית על הרכישה הגדולה ביותר בהיסטוריה תצא.

 

 

העסקה מורכבת מהרבה סיבות. ראשית, ישנם כמובן משקעי עבר. פוגבה בן ה-23 שיחק בקבוצת הנוער של יונייטד, ועזב בטונים צורמים לטורינו לפני ארבע שנים תמורת פיצוי סימלי, כאשר אלכס פרגוסון תוקף ומאשים את ראיולה.
 

פרגוסון פרש, במקומו כבר הגיעו שלושה מנג'רים – דייויד מויס, לואי ואן חאל וכעת ז'וזה מוריניו – אך ראיולה נותר דמות משמעותית גם בסאגה הנוכחית. לפי הדיווחים, הסוכן הוסיף סעיף עם יובה המזכה אותו ב-20-30% מסכום ההעברה העתידי של פוגבה.
 

Journalist = parrots
No deal done between Clubs
Its a game between Italy press and UK press who announce it first and who is worse.

— Mino Raiola (@MinoRaiola) July 29, 2016


מנצ'סטר יונייטד סיכמה עם הצרפתי על תנאיו האישיים ועם יובנטוס כבר הגיעה לסיכום כספי שנע, על פי הפרסומים, בסביבות ה-120 מיליון יורו, אך אז צצו מחלוקות מי תשלם את העמלה של ראיולה. בנוסף, נטען כי פוגבה אמנם מוכן לשוב למנצ'סטר, אך מעדיף לעבור לריאל מדריד ולשחק תחת זינדין זידאן.

 

אחרי שנראה כי העיסקה היקרה בהיסטוריה עשויה ליפול, בשל הסיבות לעיל, מסתמן כי מוריניו הפעיל את לחציו – הן על הנהלתו והן על פוגבה, וכי ריאל פשוט לא יכולה הייתה, באופן תקדימי, לעמוד בעלויות מבלי למכור לפני כן. על כן, באיטליה טוענים כי הגיעו לפשרה הבאה: יונייטד תשלם 110 מיליון יורו ליובה, ותישא גם בעלויות המגיעות לראיולה.

 

 


החולצה מוכרת לו היטב. פוגבה ביונייטד (GettyImages)

 

מכאן הדרך של פוגבה חזרה למועדון אותו עזב ב-2012 נראית סלולה. לפי העיתונים באנגליה ובאיטליה כל שחסר היא ההודעה הרשמית, והיא צפויה להגיע לאחר שהקשר יעבור בדיקות רפואיות ראשוניות בלוס אנג'לס.

 

אגב, בימים האחרונים ישנם כאלו שראו בהודעות של פוגבה ואדידס רמיזות חזקות בנוגע לעתידו. כאשר נראה היה שהעסקה מתעכבת ענקית הספורט, שמאמצת את יונייטד ואת פוגבה, הוציאה סרטון קצר בכיכובו של הצרפתי בו הוא מבקש לא להאמין למה שכתוב בעיתונים.

 

Don't believe everything you read in the papers. It's all just blah, blah, blah. #FirstNeverFollowshttps://t.co/PIkq2oien3

— adidas UK (@adidasUK) 28 ביולי 2016

 

 

בנוסף, פוגבה עצמו העלה תמונה שלו בתחנת דלק בארה"ב, שכולה בשחור-לבן מלבד הנעליים והכובע שלו המופיעים בצבע אדום. וכמובן שאוהדי השדים האדומים ראו בזה, בצדק או לא, עוד רמז בנוגע לעתידו.

 

En route 66 route 66 #holidays#route66pic.twitter.com/VwB5WzEedR

— Paul Pogba (@paulpogba) 27 ביולי 2016

 

יכול להיות שמדובר בצירופי מקרים, אך נראה כי הסאגה הגדולה של הקיץ קרובה מאוד לסיום. פוגבה יהיה השחקן היקר בהיסטוריה, אבן היסוד של יונייטד המתחדשת תחת שרביטו של מוריניו וכנראה העסקה המשתלמת ביותר שעשתה יובנטוס – או קבוצה כלשהי – עבור שחקן שלא גדל בשורותיה. הזמן רק יגיד אם יצליח להצדיק את ההשקעה.

"It's tight, this shirt…. It makes me look stronger!" #ZlatanTimehttps://t.co/VsWrrkr4f3

— Manchester United (@ManUtd) July 29, 2016

 

ובינתיים ביונייטד, זלאטן איברהימוביץ' מתרשם מהמדים החדשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי