ראניירי רגוע: "אדע אחרון אם זכינו בתואר"

קרוב
קרוב | צילום: AFP

מנג'ר לסטר יטוס כדי לבלות עם אימו באיטליה. וגם: לואי ואן חאל עצבני

(גודל טקסט)

קלאודיו ראניירי שומר על פאסון. מנג'ר לסטר עשוי להיות האחרון שידע אם יבטיח את תואר האליפות באנגליה כבר הערב (שני). למה אתם שואלים? מאחר שבזמן שטוטנהאם תתארח אצל צ'לסי, המנג'ר האיטלקי בן ה-64 יבלה עם אימו בארוחה אליה יטוס במיוחד מאנגליה לאחר ה-1:1 אצל מנצ'סטר יונייטד.

 

"אני אהיה האחרון שאדע על התוצאה. זה אפילו לא יום ההולדת שלה, אבל אדע את התוצאה רק כשאנחת", ציין ראניירי כשבאנגליה כמובן התבדחו עם הכותרת "מאמא מיה".

 

 

על המשחק נגד יונייטד אמר ראניירי: "לא באנו לאולד טראפורד להשיג תוצאה אלא להציג כדורגל טוב, כי ידענו שיהיה משחק קשה. הם היו טובים מאיתנו בתחילה, אבל אחרי השוויון, הביטחון גדל והצגנו משחק טוב".

 


ראניירי מאופק, ואן חאל בעיקר עצבני (AFP)

 

במשחק הבא נגד אברטון, ג'יימי וארדי צפוי לשוב מהרחקה, אבל דני דרינקווטר ייעדר כנראה עד סיום העונה אחרי שקילל את השופט והורחק.  

 

קשר יונייטד, מרוואן פלאיני שוב הסתבך. הבלגי נראה מכניס מרפק לבלם לסטר, רוברט הות' אחרי שזה אחז ברעמת השיער שלו. השופט מייקל אוליבר לא ראה את המקרה, אבל פלאיני עשוי להיענש על סמך מצלמות הטלוויזיה. הבלגי עשוי לסיים את העונה ולהזיק לסיכויים לסיים בין ארבע הראשונות.

 

לואי ואן חאל זעם בסיום כשנשאל על כך. ההולנדי ניגש לכתב אחז בשערו ואמר: "מה אתה היית עושה אם היו מושכים לך בשיער? כל אדם נורמלי שהיו מושכים לו ככה בשיער היה מגיב. התגובה של פלאיני היתה אנושית. אם פלאיני יורחק צריך להרחיק גם את הות'". באשר לסיכוי של יונייטד לסיים בין ארבע הראשונות הודה: "זה הולך להיות קשה". 

 


יחגגו כבר הערב? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי