ראניירי: "מציע לשחקנים שלי להישאר עוד עונה"

שניהם יישארו? וארדי ומחרז
שניהם יישארו? וארדי ומחרז | צילום: Gettyimages

מאמן לסטר: "לא נצרף שמות גדולים. שחקנים שלא יתאימו לחדר ההלבשה לא יוחתמו"

(גודל טקסט)

אוהדי לסטר עדיין מרגישים כאילו הם נמצאים בתוך חלום, וחגיגות האליפות שלהם יגיעו לעיצומן במשחק ההכתרה הרשמי שלהם נגד אברטון ביום שבת (19:30, ישיר בספורט2). לפני המשחק יופי על הדשא באצטדיון קינג פאוור הזמר האיטלקי אנדראה בוצ'לי, שיממש בכך את ההבטחה שלו למאמן קלאודיו ראניירי.

 

Andrea Bocelli to fulfil promise made to Claudio Ranieri, by performing at King Power Stadium ahead of #LeiEve! pic.twitter.com/lEYjX6o3ra

— Leicester City (@LCFC) May 5, 2016

יחד עם זאת, ראניירי, שהפך בתוך עונה מאחד המאמנים המושמצים בעולם הכדורגל לאחד המכובדים, שלח מסרים ברורים לכוכביו הגדולים במסיבת עיתונאים: "אני בטוח לחלוטין שנוכל לשמור על השחקנים העיקריים שלנו". הצהיר

 

 

ראניירי רמז בדבריו בעיקר לריאד מחרז, שנבחר לשחקן העונה ולאנגולו קאנטה שהצטיין גם הוא, לאחר ששניהם כבר קושרו לקבוצות הגדולות ביבשת. "הייתי מציע לכל השחקנים שלי להישאר לפחות עוד עונה. אל תלכו", אמר האיטלקי. "אם תלכו לקבוצה אחרת אולי לא תזכו לדקות משחק".

 

מבוקשים. מחרז וקאנטה (gettyimages)

 

המאמן דיבר גם על החיזוק ההכרחי שיצטרך להנחית באצטדיון קינג פאוור, והבהיר: "אני לא רוצה שמות גדולים, אני לא רוצה דברים כאלה בחדר ההלבשה שלי. השחקנים שלי הם מיוחדים, מי שיגיע חייב לבוא עם הגישה הזאת". ראניירי המשיך בסופרלטיבים על הכוכבים שלו: "אם ריאד מחרז הוא האור שלנו, אז ג'יימי וארדי הוא המטוס שלנו. הוא כמו חיל האוויר של הוד מעלתה עבורנו".

 

בהמשך, המשיך המאמן ללגלג על סוכניות ההימורים, שהעניקו לקבוצתו יחס של 1 ל-5,000 לזכייה באליפות: "אני יותר לא מאמין לסוכניות ההימורים. העונה הם עשו טעויות גדולות. למען האמת, בחיים לא הייתי יכול לדמיין את מה שעברנו. עבדנו קשה מאוד. כולם עובדים קשה, אבל רק קבוצה אחת יכולה לזכות. השנה זה קרה לי. זו הקארמה שלי, נאבקתי קשה מאוד להשיג את זה, אז זה מיוחד".

 

ראניירי לא סומך יותר על סוכניות ההימורים (gettyimages)

 

"אני רוצה להודות לשחקנים שלי, לבעלים, לעובדים ולאוהדים. הסיפור שלי התחיל בקליארי. מליגה לא מקצועית עד לזכייה באליפות אנגליה. זה אפילו עוד יותר מיוחד כי מדובר בלסטר. האוהדים חלמו, אמרתי דילי דינג דילי דונג, הם התעוררו והחלום הפך למציאות".

 

"צפיתי במשחק של טוטנהאם, אבל במחצית הייתה לי ארוחת ערב", סיפר ראניירי איך הוא עקב אחרי ה-2:2 בין טוטנהאם לצ'לסי, שהבטיח לשועלים את האליפות". "הייתי רגוע עד השער השני, ואז פשוט קפצתי", סיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי