ראניירי: מקווה שהקהל יקבל את קאנטה באהבה

| צילום: gettyimages

קשר צ'לסי ישחק לראשונה מול לסטר בגביע הליגה (21:40, ספורטHD1)

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

הבלאגן חוגג בצ'לסי. לפי הדיילי אקספרס, שהבעלים רומן אברמוביץ' לא מרוצה מהישגי הבלוז עד כה תחת המנג'ר החדש אנטוניו קונטה והיום יש לו מבחן לא קל מול לסטר בסיבוב השלישי של גביע הליגה האנגלי (21:40, שידור ישיר בספורטHD1).

ההפסד של צ'לסי 2:1 לליברפול בשישי כינס אברמוביץ' ישיבת חירום עם הנהלת הקבוצה עד השעות הקטנות של ליל שבת. הטייקון הרוסי זעם על היכולת של הקבוצה שהיא אחת מבעלות שווי השחקנים הכי יקר בליגה, ודרש מקונטה לשפר את היכולת שלה.

היחסים כבר מתוחים בין הבעלים למנג'ר האיטלקי שמצידו טוען ששחקנים שרצה לקבל בחלון ההעברות בקיץ לא הגיעו. צ'לסי פתחה טוב את העונה, אבל אחרי התיקו מול סוונסי (2:2) וההפסד לליברפול הטענות של מאמן יובנטוס לשעבר צפו על פני השטח.

בנוגע למשחק הערב, קונטה צפוי לעלות בהרכב שונה מול האלופה, וטען: "מאז ההפסד לליברפול, אני רואה שיש תגובה חיובית אצל השחקנים באימונים". מי שעשוי לפתוח לראשונה בחוד של הבלוז הוא הבלגי מיצ'י באטשואיי במקומו של דייגו קוסטה, כשקונטה גם צפוי לתת מנוחה לטיבו קורטואה ולהציב את אסמיר בגוביץ' בין הקורות. 

עבור קשר צ'לסי אנגולו קאנטה זה יהיה משחק מיוחד. הקשר הצרפתי שפרח בעונה שעברה במדי לסטר ואף זכה איתה באליפות, עבר בקיץ לבלוז וישחק לראשונה נגד הקהל בקינג פאוור. מנג'ר השועלים קלאודיו ראניירי מצידו מקווה שהוא יתקבל כמו גיבור: "אני אעניק לו קבלת פנים חמה ומקווה שכך יעשו גם האוהדים". 


קאנטה מול הזאר. פעם יריבים, הערב ישחקו ביחד מול האלופה (gettyimages)

חברו לשעבר לקבוצה אנדי קינג מסתכל הלאה: "קאנטה הצליח אצלנו בצורה מסחררת, אבל עזיבתו לא הזיקה לקבוצה. אולי אין שחקן שממש נכנס לנעליו, אבל הסגל שלנו מגוון יותר משנה שעברה וזה מחפה על עזיבתו". לדעת הקשר, דניאל אמרטי שנרכש מקופנהאגן בינואר האחרון עושה עבודה מצוינת במקומו, אך טען: "הוא עוד צעיר וצריך ללמוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי