רדנאפ הסתבך: השחקנים הימרו שננצח את המשחק

רדנאפ. גם בניון שיחק אצלו
רדנאפ. גם בניון שיחק אצלו | צילום: Gettyimages

פרשת השחיתות בממלכה: המנג'ר צולם ללא ידיעתו והודה שבחר להעלים עין

(גודל טקסט)

פרשת השחיתות בממלכה הולכת ומסתעפת. אחרי שהעיתון "טלגראף" הוביל לכך שסם אלרדייס איבד את משרתו כמנג'ר נבחרת אנגליה, כעת גם שמו של הארי רדנאפ – מי שנחשב לאחד המועמדים המובילים לאימון שלושת האריות – השתרבב לפרשה.

רדנאפ צולם ללא ידיעתו אומר ששחקני אחת הקבוצות אותן אימן הימרו על תוצאות הקבוצה שלהם, דבר שכמובן לא חוקי באנגליה. רדנאפ אמר בסרטון שהציג העיתון כי ידע על כך ולא עשה דבר כדי למנוע זאת. 

 

 

יש לציין כי רדנאפ טען שהשחקנים הימרו שקבוצתם תזכה ללא יוצא מן הכלל. אחד מהם אפילו אמר לסוכן דקס פרייס שסיפר בסרט: "אני במקומך ממשכן את הווילה שלך ושם את כל הכסף עלינו".

 

באותו משחק סוכני ההימורים שמו הרבה כסף על המשחק מכיוון שרדנאפ היה אמור לעלות עם הרכב משני ולכן הימורים עליו היו מכניסים כסף גדול. סוכן השחקנים שדיבר אף הוא בסרט אמר שגם שחקני היריבה הימרו. 

 

רדנאפ. העלים עין כששחקניו הימרו (Gettyimages)

 

רדנאפ אימן בקריירה שלו את טוטנהאם, ווסטהאם, סאות'המפטון, פורטסמות', ק.פ.ר ובין היתר יוסי בניון שיחק בשתיים מהקבוצות האלה (ווסטהאם וק.פ.ר), אבל לישראלי אין ככל הנראה קשר לפרשה. חשוב לציין כי לא נמסר אף שם של שחקן או מי הייתה הקבוצה המעורבת. 

 

המנג'ר נשאל האם ידע שהוא היה אמור לדווח על ההימורים הלא חוקיים להתאחדות והבהיר: "באותו זמן לא היה חוק כזה וגם השחקנים לא הימרו על היריבה אלא על עצמם". 

 

כמו אלרדייס, גם רדנאפ נפגש עם עיתונאים אנגלים של הטלגראף שהתחזו לקבוצת משקיעים שרצתה לעקוף את חוקי ההתאחדות האנגלית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי