ריאד מאחרז הודיע שהוא מעוניין לעזוב את לסטר

מאחרז. לא מחויב להצלחת המועדון?
מאחרז. לא מחויב להצלחת המועדון? | צילום: Gettyimages

ברצלונה או פ.ס.ז' עשויות לקלוט אותו. צ'לסי תשלם 36 מיליון יורו על קאנטה

(גודל טקסט)

לסטר זכתה באליפות בעונה שעברה בעזרת שלושה כוכבים עיקריים. החלוץ ג'יימי וארדי, הקשר האחורי אנגולו קאנטה והקשר התוקף ריאד מאחרז. לאחר שווארדי בחר להישאר בקבוצה, למרות חיזורים נמרצים מצד ארסנל, השועלים היו בטוחים שיצליחו לעשות זאת גם עם שני הכוכבים הנוספים שלהם, אך מסתבר שהשחקנים שהגיעו לקבוצה אלמונים לא מרגישים מחויבים להישגים של המועדון.

 

לפי הדיווחים קאנטה עומד לחתום בצ'לסי, לאחר שסוכם על סכום העברה של 36 מיליון יורו והוא צפוי לחתום לחמש שנים בלונדון. עם זאת, המהלומה הקשה ביותר תגיע מעזיבתו של מאחרז, שהודיע לקלאודיו ראניירי שהוא מעוניין לעזוב את המועדון.

 

 

לסטר הציעה לקשר, שהיה אחראי לרוב השערים שלה בעונה שעברה (17 שערים ו-11 בישולים), חוזה מדורג אך הוא סרב לחתום עליו כשברקע לוטשות עיניים ברצלונה, פ.ס.ז' וארסנל. אגב, ראניירי נשאל על הנושא ואמר: "אני בטוח שהוא יישאר, כי הוא נהנה אצלנו. הוא לא שחקן שאומר שמגיע למאמן ואומר 'אני רוצה ללכת'. הוא מאושר אצלנו". כנראה שדברים משתנים עם ההצלחה.

 

קאנטה. מתקרב לצ'לסי (gettyimages)

 

השועלים דאגו עד כה להתחזק בעמדות שונות. בין היתר נרכש הקשר האחורי נמפליס מנדי מניס שמשחק על המשבצת של קאנטה, אבל היה אמור להיות מחליף. המועדון רכש גם את החלוץ אחמד מוסה מצסק"א מוסקבה, השוער המחליף הגרמני רון רוברט-זילר מהאנובר והבלם הספרדי של חיחון לואיס הרננדס, כדי לעבות את הסגל כדי לרוץ בצורה טובה גם בליגה וגם באלופות.

 

מכירה של קאנטה ומאחרז עשויה להכניס לקופת המועדון מעל 85 מיליון יורו, שיסייעו לה לרכוש שחקנים נוספים, אך בשלב כל כך מאוחר של חלון ההעברות הפרידה משני השחקנים הבולטים שלה עשויה להיות מהלומה כבדה כל המועדון הקטן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי