ריאד מחרז נבחר לשחקן העונה בפרמייר-ליג

מגיע לו. מחרז
מגיע לו. מחרז |

כוכב לסטר הפך לאפריקני הראשון שזוכה בפרס. עלי הוא הצעיר המצטיין

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

ריאד מחרז, מהכוכבים הגדולים בעונה הסנסציונית של לסטר סיטי, כבר הכניס תואר לארון: הקשר האלג'יראי נבחר לשחקן העונה בפרמייר-ליג מטעם ארגון השחקנים, הפרס האישי החשוב ביותר שקיים באנגליה, והפך לאפריקני הראשון שעושה זאת. הוא הקדים במירוץ את ג'יימי וארדי, חברו לקבוצה, וכן את חלוצה של טוטנהאם הארי קיין.

מחרז, שיירש את התואר האישי מאדן הזאר, קשרה הבלגי של צ'לסי, הוא כאמור אחד האחראים המרכזיים להצלחה המדהימה של האלופה שבדרך. הוא כבש את השער הראשון ב-0:4 הביתי על סוונזי, ניצחון שקירב את לסטר עוד קצת אל התואר, והעלה את מאזנו ל-17 שערי ליגה. בנוסף, לאלג'יראי יש 11 בישולים.

לסטר, כאמור, עשתה צעד גדול נוסף לעבר אליפות היסטורית וסנסציונית, מה שגרם לאוהדים באיצטדיון לצאת מגדרם ולהתחיל בשירה "ברצלונה, אנחנו בדרך אליך". קלאודיו ראניירי, המנצח על התזמורת, סיפר אחרי ה-0:4: "זו הייתה הופעה פנטסטית. שיחקנו בלי וארדי, אבל כל אחד נתן מעצמו יותר. היה לנו חלום ועכשיו אנחנו צריכים להפוך אותו למציאות".

לשועלים נותרו שלושה משחקים עד סיום העונה והם זקוקים לחמש נקודות מתוך תשע כדי להבטיח את התואר. אם טוטנהאם תפסיד ביום שני לווסט ברומיץ', אז למחרז, וארדי והחברים בכחול יספיקו 3 נקודות כדי לפתוח את השמפניות. כך או כך, נראה כי כבר אין כוח בעולם שייקח מלסטר סיטי את גביע האליפות.

* מלבד מחרז, גם לדלה עלי יש פרס אישי. הקשר המצוין של טוטנהאם, שחגג 20 רק לפני כשבועיים, הוכתר כשחקן הצעיר המצטיין של העונה בליגה האנגלית.


אליפות כנראה לא תהיה לו, אבל פרס אישי כן. עלי (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי