רק חמש נקודות מלסטר: 0:4 לטוטנהאם אצל סטוק

זה ייגמר באליפות?
זה ייגמר באליפות? |

4 מחזורים לסיום, המאבק על התואר פתוח. קיין ועלי כבשו צמד כל אחד לזכות הספרס

(גודל טקסט)

טוטנהאם עדיין לא הרימה ידיים במאבק האליפות. הספרס ניצלו את ה-2:2 של לסטר מול ווסטהאם וצימקו את הפער בפסגה לחמש נקודות עם 0:4 מוחץ ומרשים על סטוק בבריטניה סטדיום.

 

ארבעה משחקים לתום העונה וייתכן שזה עדיין מאוחר מדי, אך הספרס בהחלט הוכיחו שהם שם ובטח שמבחינת סגנון זו קבוצה הרבה יותר מרתקת מזו של ראניירי.

 

 

הארי קיין סיפק עוד מופע כשהוא נהנה מהחברים שלצידו. בדקה ה-9 הוא עשה 0:1 אחרי בישול של מוסא דמבלה, ה-23 של החלוץ העונה. אריקסן עוד יכול היה להכפיל לפני ההפסקה אך אל דאגה.

 

בדקה ה-67 היה זה הכוכב השני של הספרס, דלה עלי שקיבל כדור גדול מכריסטיאן אריקסן ולא התבלבל. כמה דקו לאחר מכן הוא כן התבלבל וסיפק החמצה אדירה מול שער ריק אך אריק לאמלה סידר להארי קיין שער קל ו-0:3 שהשכיח את אותה החמצה.

 


עלי מעופף, החמצה לפנתיאון וצמד שכיפר (Gettyimages)

 

גם עלי עצמו רשם שער נוסף אחרי עוד בישול של אריקסן והספרס השלימו חגיגה גדולה. סטוק סיימה את העונה כמעט באופן רשמי אבל ההגנה שלא מפסיקה לספוג תיתן חומר מחשבה רב למארק יוז.

 

הרכבים

סטוק: שי גיבן, ג'ף קמרון, פיליפ וולשיד, ראין שוקרוס, מארק מונייסה, ג'יאנלי אימבולה, גלן ווילן (צ'ארלי אדם, 76), איברהים אפלאי, שרדאן שאקירי (חוסלו, 46), מרקו ארנאטוביץ', בויאן קרקיץ'.

 

טוטנהאם: הוגו לוריס, קייל ווקר, טובי אלדרווירלד, יאן ורטונחן, דני רוז, אריק דייר, מוסא דמבלה (ראיין מייסון, 87), אריק לאמלה, כריסטיאן אריקסן, דלה עלי (נאסר צ'אדלי, 84), הארי קיין.

 


קיין, ה-23 שלו העונה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי