שאקה הצטלם במתחם האימונים של ארסנל

התמונות שדלפו. שאקה במתחם האימונים
התמונות שדלפו. שאקה במתחם האימונים |

הקשר השוויצרי צפוי להצטרף לסגנית אלופת אנגליה תמורת 30 מיליון ליש"ט

(גודל טקסט)

מזה תקופה שהתקשורת ברחבי אירופה מדווחת על כך שארסנל עומדת להחתים את הקשר השוויצרי בן ה-23 של מנשנגלדבאך, גרניט שאקה, ונראה שההעברה עומדת לצאת לפועל.

 

@Dinklage_Afc@JanAageFjortoft@DasAngreifer Idk some guy posted them pic.twitter.com/elpSikqDVr

— Asad. (@__BobbleHead__) May 21, 2016

בתמונות שהודלפו במהלך יום שבת נראה שאקה נמצא במתקן האימונים של ארסנל כשהוא לובש את חולצת המועדון במהלך צילומים רשמיים. בתמונות אחרות נראה שאקה מתראיין לערוץ הרשמי של המועדון, ובתמונה אחרת הוא נראה יחד עם משפחתו באותו המקום.

 

 

בדיווחים שונים נע הסכום אותו ישלמו התותחנים לגלדבאך בין 25 מיליון ליש"ט פלוס בונוסים ל-30 מיליון. אם אכן הסכום שישולם הינו כמו הסכומים שמצויינים לעיל, שאקה יהפוך לשחקן השלישי ביוקרו בהיסטוריה של ארסנל, אחרי מסוט אוזיל ואלכסיס סאנצ'ס.

 

שויינשטייגר הצעיר (gettyimages)

 

שאקה, המכונה בגרמניה "שויינשטייגר הצעיר", צפוי לתפוס מקום בקישור במקומם של מיקל ארטטה ותומאש רוזיצקי שיעזבו בקיץ, כמו גם מתייה פלאמיני שלא צפוי להמשיך. על פי הדיווחים ולפי הרמזים אותם פיזר מאמן סגנית האלופה ארסן ונגר, שאקה הוא רק ההחתמה הראשונה מתוך רבות שצפויה בקיץ.

שחקן נוסף בו מעוניין ונגר לפי הפרסומים הוא מוסא סיסוקו, קשר נבחרת צרפת שירד העונה ליגה עם ניוקאסל. סיסוקו אמנם קיבל לפני כחודש את סרט הקפטן מרפא בניטס והצהיר כי אין סיכוי שהמגפייס יירדו ליגה, אבל הוא לא הצליח לעצור את הירידה ומקורביו כבר מיהרו להדגיש שהוא לא מעוניין לשחק בליגת המשנה. לפי הדיווחים האחרונים, ארסנל מעוניינת לרכוש אותו תמורת 10 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי