שבה לגודל טבעי? לסטר הפסידה 2:1 להאל בחוץ

ככה נראית אלופה?
ככה נראית אלופה? |

האלופה שלטה במשחק, אך דיומנדה וסנודגראס הבקיעו. לא ככה ראניירי רצה לפתוח

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

הפרמייר-ליג יצאה לדרך עם הפתעה גדולה, כשהאלופה היוצאת לסטר הפסידה 2:1 בחוץ לעולה החדשה האל. השועלים שהדהימו את העולם בשנה שעברה כשזכו באליפות היסטורית, חזרו למציאות ונראה שהעונה הקרובה תהיה הרבה פחות ורודה.

 

האלופה הגיעה למשחק לאחר ההפסד במגן הקהילה 2:1 למנצ'סטר יונייטד, ורצתה להתאושש ולפתוח את העונה ברגל ימין. היריבה שעמדה מולה לא הייתה אמורה לעשות יותר מדי בעיות. האל נמצאת במצב כלכלי רעוע, ורבים חוזים לה ירידה חזרה לליגת המשנה. הנמרים הגיעו בנוסף בסגל חסר שכלל 17 שחקנים בלבד, אבל הצליחו לעשות את הבלתי ייאמן.

 

לסטר דווקא פתחה את המשחק לא רע ושלטה במשחק. הרכש החדש שהגיע מצסק"א מוסקבה אחמד מוסא, נראה טוב והכין מצבים טובים לג'יימי וארדי וריאד מחרז, אותם לא הצליחו לתרגם לשער. דקה בתוך תוספת הזמן, האל הצליחה לעקוץ עם שער במספרת של אדאמה דיומנדה ולרדת להפסקה ביתרון.


על פתיחת המחצית השניה, לסטר יצאה להתקפה בסיומה דמאריי גריי הוכשל ברחבה מה שזיכה אותה בפנדל, מחרז לא התבלבל והשווה. התוצאה החזיקה בסך הכל 11 דקות, אז השתלט רוב סנודגראס על כדור תועה ברחבה והפציץ מקרוב פנימה. לאחר שהחזירה את היתרון, האל לא חיפשה להתגונן והמשיכה לסכן את השער של האלופה היוצאת ובסופו של דבר יצאה עם שלוש הנקודות היקרות.


ראניירי. יש לו הרבה עבודה (gettyimages)

בעקבות ההפסד, לסטר עשתה היסטוריה שלילית והפכה לאלופה היוצאת הראשונה שמפסידה במשחק הפתיחה שלה בעידן הפרמייר-ליג. כבר בשבוע הבא היא תפגוש את ארסנל בבית, הקבוצה היחידה לה הפסידה פעמיים בעונה הקודמת, בידיעה שאיבוד נקודות נוסף יכניס אותה לבעיה רצינית.
 

הרכבים
האל סיטי: אלדין יאקופוביץ'; אחמד אל-מוחמדי, ג'ייק ליברמור, קרטיס דיוויס, אנדי רוברטסון; רוב סנודגראס, טום האדלסטון, דיוויד מיילר, סאם קלוקס, אבל הרננדס, אדמה דיומנדה.

 

לסטר: קספר שמייכל; דני סימפסון (לאונרדו אוז'ואה, דקה 83), ווס מורגן, לואיס הרננדס, כריסטיאן פוקס; אנדי קינג (דניאל אמרטי, דקה 68), דמאריי גריי (שנג'י אוקזאקי, דקה 68), דני דרינקווטר, ריאד מחרז; אחמד מוסא, ג'יימי וארדי

 

מהלך המשחק

דקה 3

הזדמנות ראשונה ללסטר, גריי פורץ מהאמצע ומשחר בעיטה מרחוק שנהדפת על ידי שחקן הגנה ויוצאת לקרן.


מאחרז מפחיד את הנמרים (gettyimages)

דקה 19

התקפה מתפרצת טובה של האלופה. מוסא מכניס כדור מהאגף לוארדי שמפספס את הבעיטה, מחרז משתלט ומנסה בעצמו, אבל שולח את הכדור ליד הקורה השמאלית של יאקובפוביץ'

דקה 25

הזדמנות נוספת ללסטר. שיתוף פעולה טווב בין מחרז לדרינקווטר באגף, האחרון משחרר בעיטה שמפספסת במעט את השער.

דקה 41

ההזדמנות של המשחק. מטווח בעיטות של חלוצי לסטר, וארדי, מחרז ומוסא ואף אחד מהם לא מוצא את המסגרת. דקה אחר כך מוסא פרץ ומצא את וארדי שבעט לשחקים ממצב טוב.


הזדמנויות מצויינות למאחרז (gettyimages)

דקה 46

0:1 להאל- בניגוד למהלך המשחק, דווקא הנמרים כובשים את השער הראשון לעונת 2016/17. קרן של סנודגראס מורחקת לא טוב על ידי הגנת לסטר ומגיעה להרננדס ודיומנדה. שניהם עולים למספרת, והאחרון נוגע בכדור וכובש.


הרננדס חוגג, אבל השער לא שלו (gettyimages)

דקה 47

לסטר משווה בפתיחת המחצית השניה. גריי פורץ מהמרכז ומוכשל בתוך הרחבה, השופט קובע פנדל. מחרז בועט חזק ופנימה. 1:1.


וארדי יכול להירגע (gettyimages)

דקה 57

1:2 להאל- סנודגראס משתלט על כדור מחוץ לרחבה ומשחרר בעיטה מצויינת מהאוויר, הישר לרשתו של שמייכל.

דקה 82

בעיטה חופשית מצויינת של סנודגראס מגיע לחיבור, שמייכל מציל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי